جلسه ستاد گذر از پیک بار ۱۴۰۱ توزیع برق شمال استان کرمان برگزار شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان بر اجرای برنامه هاو اتخاذ تدابیر هوشمندانه برای عبور از پیک بار مصرف برق در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان مهندس محمد سلیمانی در جلسه گذر از پیک مصرف برق سال ۱۴۰۱ این شرکت که با حضور واحدهای ستادی و کلیه امورهای برق به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید بابیان این مطلب افزود:در سال جدید بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده ، تمام ظرفیت های موجود را برای عبور موفق از پیک بار به کار خواهیم گرفت .
وی گذر از پیک امسال را با توجه به شرایط موجود حساس و اولویت اول شرکت عنوان کرد و افزود: کنترل پذیری مشترکین ولتاژ اولیه و نیز ثانویه ،انعقاد تفاهم نامه همکاری با مشترکین و اطلاع رسانی گسترده ضرورت مدیریت مصرف، نصب کنتور هوشمند با اولویت مشترکین پرمصرف ، جمع آوری رمز ارزهای غیرکجاز و انشعابات غیرقانونی از جمله برنامه های پیش بینی شده است.
مهندس سلیمانی با بیان اینکه مانور آماده به کاری مولدهای اضطراری سازمان ها و مراکز حساس پیش از شروع پیک انجام میشود اظهارداشت: انجام پروژه‌های اولویت‌دار و زیرساختی،برنامه های ویژه برای بهبود کاهش تلفات و پایش مصارف ادارات با نظارت و پیگیری جدی جهت مدیریت مصرف برق و نصب کنتورهای هوشمند برای ادارات از دیگر برنامه ها عنوان کرد.
وی اجرای طرح بهسازی شبکه توزیع برق و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شمال استان راهدف دوم شرکت در سال جاری در راستای کاهش تلفات و گذراز پیک عنوان کرد.
سلیمانی ، با تقدیراز سازمان بسیج کارمندان استان در زمینه مدیریت پیک بار ۱۴۰۰ اظهار داشت: اقدامات شاخص و شایسته‌ای توسط پایگاه مقاومت بسیج شرکت با همکاری بسیج کارمندان استان در راستای خدمت رسانی و برقراری برق پایدار و مستمر، انجام شده است که بایست کلیه ظرفیت ها در سال جاری استفاده شود.
وی اضافه کرد: امسال نیز با همکاری بسیج وضعیت مصرف مصرف انرژی ادارات را پایش و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف ، تذکرات لازم داده و در صورت لزوم انشعاب برق مشترک قطع خواهدشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان همچنین با توجه به شرایط مناسب آب و هوا بر بازدیدسریع شبکه توزیع و رفع معایب احتمالی جهت کاهش قطعی های ناشی از حوادث در پیک بار در این بازه زمانی تاکید نمود .
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگ‌سازی ، از رسانه ها و خبرگزاری ها خواست به عنوان سفیران صنعت برق از طریق اطلاع رسانی ، تولید محتوا ونشر حداکثری در پیک بار همراه و یاری گر صنعت برق استان باشند.