در راستای تجلیل از کارکنان خانواده شاهد و ایثارگر:

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب منطقه‌ای کردستان، برگزار گردید

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، مدیر عامل، معاون برنامه‌ریزی و بهبود مدیریت و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه‌ای استان در محل دفتر مدیریت این شرکت، تشکیل جلسه دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان، در ابتدای این جلسه مهندس آرش آریانژاد اظهار داشت: علاوه بر رسالت این شرکت در حوزه تخصصی مدیریت منابع و مصارف آب استان، در خصوص فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و انجام اقداماتی با محوریت صیانت از حقوق کارکنان، خانواده همکاران و شهروندان هر سال اقدامات خوبی صورت می‌گیرد به نحوی که در سنوات گذشته این شرکت رتبه‌های شایسته تقدیر و برتر را در این زمینه دریافت نموده است.
وی ادامه داد: این شرکت با عقد تفاهم‌نامه، تمام تلاش خود را بکار برده تا از ظرفیت‌های فرهنگی برخی ادارات همچون، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه‌ها و … استفاده نماید.
در ادامه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: با توجه به اینکه آب منطقه‌ای یک شرکت اجرایی و فنی می‌باشد اما همیشه برای مسائل ارزشی و فرهنگی اهمیت ویژه‌ای قائل بوده است.
وی با ذکر اینکه نظام جمهوری اسلامی به پشتوانه مردمی که دارد، هر روز قدرتمند‌تر می‌شود، گفت: عفاف و حجاب امروز اهمیت ویژه‌ای در سطح جامعه پیدا کرده و همه مردم ما به این فریضه الهی باور داشته و آن را رعایت می‌کنند.
الله‌مرادی بیان کرد: امروز دشمن به این باور رسیده که نمی‌تواند از راه نظامی به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند و به همین دلیل جنگ ترکیبی همه‌جانبه بر علیه ایران را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: اگر مدیران یک سازمان به امر فریضتین توجه جدی نمایند آن مجموعه سالم‌تر و نمود آن در عملکرد کارکنان محرض خواهد شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه وظیفه این ستاد نظارت و ارشاد است افزود: هدف ما در وهله اول آگاهی‌سازی شیوه‌های مقابله با هجمه‌های فرهنگی است و از آنجا که امروزه بانوان در کنار آقایان در کلیه صحنه‌های توسعه و آبادانی کشور حضور دارند؛ لذا می‌طلبد سازمان‌ها تمهیدات لازم برای برقراری آرامش در محیط کار را فراهم نمایند.
در خاتمه جلسه طی اهدای لوح و هدیه از همکاران فرزند شهید، آقایان پرویز چوتاشی و هیوا شامرادی، تجلیل بعمل آمد.