جذب بیش از یک هزار اشتراک جدید برق در شهرستان شاهرود

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود اعلام کرد: از آغاز امسال تا زمان حاضر، یک هزار و 359 مشترک جدید، به جمع مشترکان این شهرستان اضافه شده است.

جمال فرخ زاده بیان کرد: با جذب این تعداد اشتراک برق، هم اینک این مدیریت به ۱۰۳ هزار و ۱۱۴ مشترک برق خدمات ارائه می نماید.

وی با اشاره به این که برای تغذیه برق مشترکین جدید شهرستان ، ۲۴ دستگاه پست هوایی توزیع برق با قدرت سه هزار و ۳۰ کیلوولت آمپر نصب گردیده گفت: احداث ۱۴ هزار و ۹۲۹ متر شبکه فشار

متوسط و فشار ضعیف، از جمله اقدامات صورت پذیرفته در عرصه خدمت رسانی محسوب می شود.

وی اظهار کرد: به منظور کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پیشگیری از سرقت شبکه سیمی ، ۲۷ هزار و ۶۶۸ متر شبکه فشار ضعیف هوایی در نقاط مختلف شهرستان ، به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

فرخ زاده همچنین بیان کرد: برای استمرار خدمات دهی به مشترکان برق و حفظ و پایداری خطوط برق رسانی، افزون بر ۹ هزار متر شبکه توزیع برق شهرستان، اصلاح و بهینه سازی شده است.

وی با اشاره به این که ۴۸۶ پروژه ی عمرانی برق رسانی در راستای توسعه زیرساخت ها در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا درآمده یادآور شد ؛ برای این تعداد پروژه ، اعتباری به مبلغ ۱۴۶ میلیارد ریال

سرمایه گذاری شده است.

وی به هوشمند سازی کنتورها اشاره کرد و افزود : تاکنون یک هزار و ۲۷۲ کنتور هوشمند در راستای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی، در این شهرستان نصب شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود تصریح کرد: احداث شش دستگاه پست هوایی عمومی جهت افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود پروفیل ولتاژ و ظرفیت سازی جهت تامین برق متقاضیان جدید انشعاب،

تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی روستاهای راهنجان، علی آباد، خوریان، قلعه شوکت، مرادآباد و اردیان به کابل خودنگهدار، احداث شبکه فشار متوسط زمینی حدفاصل میدان جمهوری تا چهارراه معلم و

توسعه شبکه ۲۰ کیلو ولت زمینی به منظور رینگ پست های زمینی میرابوطالب و ۱۷ شهریور، از جمله پروژه های در دست اقدام این مدیریت، تا خاتمه ی سال ۱۴۰۰ به شمار می رود.