جایگاه صنعتی اشکذر و نقش صنایع در مدیریت بار شبکه در تابستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : شهرستان اشکذر به لحاظ میزان خاموشی در جایگاه ممتاز استان قرار دارد و علاوه بر تامین برق همه روستاها ، در تعویض سیم به کابل خودنگهدار موفق عمل کرده است.

به گزارش برقآب، به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم در دیدار با فرماندار و بخشدار شهرستان اشکذر که به منظور معرفی مدیر جدید شهرستان با اشاره به جایگاه صنعتی اشکذر و نقش صنایع در مدیریت بار شبکه در تابستان ، گفت : شهرستان اشکذر به لحاظ متوسط خاموشی به ازای هرمشترک در طول سال وضعیت بسیار مطلوبی داشته و در شاخص های آماری سال گذشته با ۳۴ دقیقه خاموشی جایگاه ویژه ای را دارد.

وی پیک بار شهرستان را ۹۵ مگاوات بیان کرد و متذکر شد : همه روستاهای شهرستان اشکذر از نعمت برق برخوردار هستند.

این مسئول به یک شاخص آماری دیگر هم اشاره ای کرد و گفت : همه چاه های کشاورزی شهرستان اشکذر برق دار هستند و این در حالی است که افزون بر ۱۵۰۰ مشترک کشاورزی در سطح شهرستان به فعالیت مشغول هستند.

وی برق رسانی به روستای لاهوک با اعتبار ۲.۵ میلیارد ریال و تامین برق مسکن جوانان روستای قوام آباد با اعتبار ۱.۵ میلیارد ریال را از اقدامات مهم سال قبل بیان کرد.

مهندس جم احداث شبکه روشنایی روستای عزآباد ، بلوار گلزار شهدای اسلام آباد ، پروژه عظیم روشنایی سردار سلیمانی ، روشنایی بلوار سیدتاج الدین ابراهیم آباد را از پروژه های مهم روشنایی در شهرستان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد مقاوم سازی ۱۲۰ اصله  پایه های بتونی فرسوده ، تعویض ۱۰۰ درصدی سیم به کابل خودنگهدار ، و احداث شبکه رینگ خضرآباد به طول ۵۰۰۰ متر را از دیگر اقدامات شهرستان اشکذر برشمرد.

در این دیدار علاوه بر قدردانی از مهندس محمدرضا عسکری فر در زمان تصدی مدیر برق شهرستان اشکذر ، مهندس علیرضا سبزی به عنوان مدیر جدید معرفی شد و هرکدام به طور جداگانه به بیان اقدامات خود در سال های گذشته پرداختند.