جام حذف شبکه سیم مسی در سطح شرکت برگزار می شود

یک دوره مسابقات ورزشی با نام “جام حذف شبکه سیم مسی” به مناسبت پایان بخش عمده شبکه سیمی دراستان، آبان ماه سال جاری در سطح شرکت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، باتوجه به اینکه پایان سال ۱۴۰۱ پایان شبکه سیم مسی در استان کردستان خواهد بود به همین مناسبت یک دوره مسابقات ورزشی در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان برگزار خواهد شد (در سطح ستاد و شهرستان سنندج). این مسابقه در دو بخش انفرادی(مسابقات دارت/آمادگی جسمانی/شطرنج/پینگ پنگ) و بخش گروهی( مسابقات فوتسال و طناب کشی) برگزار می گردد.(بر اساس جدول ذیل)

در این دوره از مسابقات و به استناد بند ۲ آئین مسابقات ابلاغی طی نامه شماره داخلی ۱۱۱۱۷۲ مورخ ۱۶ مهر ماه هریک از شهرستانهای تابعه ( به غیر از سنندج) می توانند از بین مسابقات انفرادی دو رشته را که بیشترین متقاضی دارد برگزار و به نفرات اول تا سوم هدایایی اهدء گردد.

چنانچه در هر شهرستان تعداد متقاضیان برای رشته های گروهی ۳ تیم و یا بیشتر باشد آن شهرستان نیز می تواند نسبت به برگزاری یکی از مسابقات گروهی اقدام نموده و به تیم های اول و دوم هدایائی اهداء نماید در غیر این صورت با توجه به تعداد کم کارکنان در آن شهرستان فقط در دو رشته انفرادی به انتخاب مدیر برق شهرستان این مسابقات برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است کلیه همکاران شاغل در شهرستان ها و حوزه ستادی (حجمی، قراردادی، پیمانی و خدماتی) و بازنشسته گان و فرزندان آنان (بالای ۱۶ سال) پس از اخذ گواهی رضایت از والدین، می توانند در این دوره از مسابقات شرکت نمایند.

ردیف رشته ورزشی متولی ثبت نام شماره داخلی شماره تماس
۱ پینگ پنگ 

 

آقای سید امجد رشیدی (شاغل در حوزه روابط عمومی) ۲۰۸۱ ۰۹۱۸۸۷۸۰۶۴۸
۲ آمادگی جسمانی 

 

آقای کیوان محمدی (شاغل در حوزه معاونت مالی و پشتیبانی) ۲۰۵۹ ۰۹۱۸۷۷۱۳۸۰۳
۳ دارت 

 

آقای شاهو علی نیا (شاغل در برق شهرستان دهگلان) ۰۹۱۸۸۷۰۷۶۹۳
۴ طناب کشی و فوتسال 

 

آقای کیوان مکاری (شاغل در اموربرق شمالی  شهرستان سنندج)
۲۲۴۵ ۰۹۱۸۳۷۳۵۱۶۷
۵ شطرنج 

 

آقای تحسین احمدیان (شاغل در حوزه معاونت برنامه ریزی و مهندسی ) ۲۰۷۵ ۰۹۱۸۳۳۲۸۰۴۷
۶ پینگ پنگ/دارت/آمادگی جسمانی/شطرنج 

 

خانم توکلی (شاغل در حوزه معاونت مالی و پشتیبانی) ۲۰۷۳ ۰۹۱۸۸۷۷۵۱۹