با برگزاری دهمین دوره مسابقات دارت کشوری آقایان وزارت نیرو؛

تیم دارت صنعت آب و برق استان اردبیل قهرمان مسابقات وزارت نیرو شد

دهمین دوره مسابقات دارت کشوری آقایان وزارت نیرو که با حضور 100 بازیکن در قالب 27 تیم از صنعت آب و برق کشور، به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در شهر سرعین برگزار شد با قهرمانی تیم صنعت آب و برق استان اردبیل به پایان رسید.

به گزارش برقآب، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این دوره از مسابقات که از ۱۶ تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ در شهر سرعین برگزار شد، بعد از تیم دارت صنعت آب و برق استان اردبیل که با ۴۸ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم‌های صنعت آب و برق استان مرکزی با ۴۴ امتیاز و تیم آب و فاضلاب مشهد با ۳۴ امتیاز دوم و سوم شدند.
در بخش انفرادی این دوره از مسابقات “جواد بیات” از شرکت آبفای مشهد توانست قهرمان این دوره شود. “داود کارگران” از مدیریت تولید برق شازند در جایگاه دوم قرار گرفت و “سید محمد ترمه” از آبفای گیلان و “رضا سلیمی” از شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در جایگاه سوم مشترک این دوره از مسابقات قرار گرفتند.
در بخش دوبل اتفاقی این دوره از مسابقات نیز در نهایت تیم دوبل “مجید باقری” و “محمدتقی معطی” به ترتیب از آبفای گیلان و شرکت برق منطقه‌ای باختر استان مرکزی قهرمان شد. تیم دوبل “داود کارگران” از مدیریت تولید برق شازند و “سیاوش احمدجمال” از سازمان آب و برق خوزستان در جایگاه دوم ایستاد. تیم دوبل “رحیم هاشمی” و “سعید اصغرزاده” به ترتیب از استان فارس و آبفای خراسان رضوی و همچنین تیم دوبل “علی اصغر عزیزی” و “محمدرضا زمانی راد” به ترتیب از شرکت برق منطقه‌ای فارس و استان کرمان به مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات دست یافتند.
همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم امور انتقال برق اردبیل تعلق گرفت.
گفتنی است مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات سراسری دارت آقایان وزارت نیرو روز جمعه ۱۹ خرداد با حضور مدیران عامل شرکت‌های صنعت آب و برق استان اردبیل و “مالک حسین زاده” دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در شهر توریستی سرعین برگزار شد.