تکریم ومعارفه مدیران حراست شرکت توزیع برق استان کردستان

مراسم تکریم ومعارفه مدیران حراست شرکت توزیع برق کردستان بارعایت دستورالعمل های بهداشتی باحضور محبی مدیرکل دفترمرکزی حراست وزارت نیرو،خورشیدی معاون فن آوری اطلاعات مرکزی حراست وزارت نیرو،لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع کردستان وجمعی ازمعاونین ومدیران ارشداین شرکت درسالن کنفرانس ستادشرکت برگزارشد. مراسم تکریم و معارفه مدیران حراست شرکت توزیع برق کردستان با رعایت دستورالعمل های […]

مراسم تکریم ومعارفه مدیران حراست شرکت توزیع برق کردستان بارعایت دستورالعمل های بهداشتی باحضور محبی مدیرکل دفترمرکزی حراست وزارت نیرو،خورشیدی معاون فن آوری اطلاعات مرکزی حراست وزارت نیرو،لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع کردستان وجمعی ازمعاونین ومدیران ارشداین شرکت درسالن کنفرانس ستادشرکت برگزارشد.

مراسم تکریم و معارفه مدیران حراست شرکت توزیع برق کردستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور خورشیدی معاون فن آوری اطلاعات مرکزی حراست وزارت نیرو ، محبی مدیرکل دفترمرکزی حراست شرکت توانیر و هیات همراه ، لهونیان مدیرعامل و جمعی ازمعاونین ومدیران ارشد این شرکت، درسالن شهدا صنعت برق کردستان برگزارشد .

لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان دراین مراسم طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات نیک رهی مدیر قبلی دفترحراست و امور محرمانه شرکت گفت: ایشان یکی از مدیران فعال و خوش سابقه مجموعه بودند ، به همین سبب مورد نیاز است در بخش های دیگری از بدنه شرکت ، از تجربیات و توانمندی ایشان استفاده گردد .

وی با اشاره به وظایف خطیر دفترحراست اذعان داشت: حفاظت فیزیکی از اموال و تجهیزات و مراقبت از سلامت اداری کارکنان یکی از وظایف مهمی است که حفاظت و تقویت آن می تواند نقش مهمی را در ایجاد و حفظ تعاملات درون و برون سازمانی ایفا نماید.

لهونیان در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرجدید دفتر حراست اظهار امیدواری کرد و گفت: محمد منتظری در سایه تجارب و سوابق ارزشمند خود در حوزه حراست ، بتوانند منشاء تحولات مثبت در مجموعه شرکت باشند و از ظرفیت و پتانسیل های موجود در جهت پیشبرد اهداف نظام و شرکت، بیش از پیش موفق باشند.

در ادامه خورشیدی نماینده دفتر مرکزی حراست وزارت نیرو تغییرات در همه حوزه ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تغییرات می تواند زمینه رشد و بالندگی و بلوغ سازمانی گردد بدین منظور لازم است از همه ظرفیت ها در همه بخش های سازمانی استفاده کرد و هیچگاه ایجاد تغییرات درون سازمانی نباید سبب ناخشنودی مدیران گردد بلکه این اقدامات را در راستای بهره گیری از تجربیات کارکنان در دیگر بخش های سازمان باید تلقی کرد .

در ادامه مراسم محبی مدیر کل دفتر مرکزی حراست توانیر طی سخنانی به تشریح ویژگی ها، اهداف سازمانی و برنامه های حراست پرداخت وعنوان داشت: برای حفاظت وحراست ازدستگاهها باید تمامی بخشها و قسمت های مختلف سازمان بایکدیگر همکاری و هم افزایی داشته و پشتوانه محکم برای سلامت جامعه اداری و انجام اقدامات پیشگیرانه باشد.

وی در ادامه به اقدامات و سوابق ارزشمند محمدرضا نیک رهی اشاره کرد و گفت : ایشان می توانند در حوزه پدافند غیر عامل منشا ایجاد تحولات مثبت برای شرکت و استان باشند و محمد منتظری نیز که یکی از مدیران باسابقه و توانمند هستند و می توانند در سایه تعامل و همکاری ، در تحقق اهداف و برنامه های سازمانی شرکت، موثر و مفید باشند.

درپایان این مراسم پس از ایراد سخنانی ازسوی محمدرضا نیک رهی مدیرسابق و محمدمنتظری مدیرجدید دفترحراست و امور محرمانه ، ضمن اهدای لوح تقدیر و قدردانی از زحمات مدیر سابق دفتر حراست ، حکم انتصاب منتظری به عنوان مدیرجدید این دفتر به ایشان تنفیذ شد.

لازم بذکر است محمد منتظری دارای تحصیلات دکتری در رشته “جامعه شناسی اقتصاد و توسعه” و دارای ۲۰ سال سابقه فعالیت در سازمانهای دولتی هستند که در ۴ سال اخیر در مجموعه برق منطقه ای باختر، مسولیت حراست امور انتقال برق استان همدان را عهده دار بوده اند.