با دريافت سهميه ليگ مناطق كشور؛

 تیم فوتبال نونهالان آبفا راهی مسابقات دور نهایی لیگ مناطق کشوری شد

صبح امروز، تیم فوتبال نونهالان آبفا به عنوان نماینده استان هرمزگان، راهي مسابقات دور نهایی لیگ مناطق  کشوری شد.

تیم فوتبال نونهالان آبفا  با پیروزی در بازی های مرحله اول و دوم مسابقات کشوری ۱۴۰۰، به دور نهایی مسابقات صعود کرد.

“عبدالحمید حمزه پور” مدیرعامل آبفا هرمزگان، ضمن تبریک کسب این موفقیت برای تیم آبفا، ابراز امیدواری کرد، با وجود استعدادهای درخشان هرمزگان و بویژه بندرعباس، باشگاه آبفا بتواند زمینه تربیت بازیکنان حرفه‌ای بویژه در سطح ملی برای آینده فوتبال کشور فراهم آورد.

وی پشتکار و تلاش بازیکنان تیم نوجوانان و مربیان این تیم را ستود و تصریح کرد: باشگاه آبفا تمام تلاش خود را در راستای موفقیت و درخشش هر چه بیشتر این تیم به کار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، تیم فوتبال نونهالان آبفا سال گذشته طی مسابقاتی که با حضور ۴۲ تیم انجام شد،  در مرحله اول با تیم های سرخپوشان بیرجند ،گل گهر سیرجان و خیبر زاهدان هم گروه بود و موفق شد با شکست تیم های بیرجند، گل و گهر سیرجان و زاهدان، پیروز میدان باشد.

بنابراین گزارش، تیم آبفا در مرحله دوم این مسابقات نیزبا پیروزی برابر تیم های  انقلاب اصفهان و شاهین نورآباد ممسنی به مرحله پایانی راه یافت.

گفتنی است، مرحله پایانی این دوره از مسابقات با حضور ۷ تیم در دو گروه شامل آبفا هرمزگان، شیروان، بامداد اراک و فریس اهواز در گروه اول و فولاد مشهد، اردبیل و یاسوج در گروه دوم برگزار خواهد شد که ازاین ۷ تیم،  ۳ تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛ مرحله پایانی این دوره از مسابقات در اراک برگزار می شود.