تولید ۳۹۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه تبریز

نیروگاه تبریز با تولید ۳۹۸ میلیون کیلووات ساعت، نیروگاه حرارتی سهند بناب با تولید ۵۴۹ میلیون کیلووات ساعت و نیروگاه گازی صوفیان با تولید ۲۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی در تامین برق منطقه آذربایجان‌شرقی مشارکت داشته‌اند. براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعمیرات متفاوتی از زمستان سال گذشته در واحدهای نیروگاهی شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی […]

نیروگاه تبریز با تولید ۳۹۸ میلیون کیلووات ساعت، نیروگاه حرارتی سهند بناب با تولید ۵۴۹ میلیون کیلووات ساعت و نیروگاه گازی صوفیان با تولید ۲۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی در تامین برق منطقه آذربایجان‌شرقی مشارکت داشته‌اند.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعمیرات متفاوتی از زمستان سال گذشته در واحدهای نیروگاهی شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی آغاز شده است که بر همین اساس واحد یک نیروگاه حرارتی تبریز با محوریت تعویض کلید خانه ۶ کیلوولت ، تعمیرات نیمه اساسی شده و در واحد دو نیروگاه تبریز نیز تعمیرات ضروری انجام شده است.
همچنین در واحد یک نیروگاه حرارتی سهند بناب تعمیرات دوره‌ای و اسیدشویی لوله‌های بویلر و در واحد دو نیروگاه حرراتی سهند بناب نیز تعمیرات ضروری صورت گرفته است.
با تعمیرات صورت گرفته میزان تولید واحدهای نیروگاه‌های تحت پوشش شرکت شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی نسبت به شرایط گذشته افزایش یافته است و تمامی واحدهای تولیدی این مجموعه با تعمیرات انجام شده و تمهیدات صورت گرفته، تابستان امسال با تولید پایدار در مدار خواهند بود.