تولید یک میلیون و ۳۴۸ هزار مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

نیروگاه رامین اهواز با تولید یک میلیون و ۳۴۸ هزار مگاوات ساعت در طی دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش تولید داشته است . خلیل محمدی تولید اردیبهشت‌ماه این نیروگاه را ۶۹۴ مگاوات ساعت کرد و گفت: این میزان تولید نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ […]

نیروگاه رامین اهواز با تولید یک میلیون و ۳۴۸ هزار مگاوات ساعت در طی دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش تولید داشته است .

خلیل محمدی تولید اردیبهشت‌ماه این نیروگاه را ۶۹۴ مگاوات ساعت کرد و گفت: این میزان تولید نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است.
محمدی با اشاره به تعمیرات اساسی واحد شماره ۶ نیروگاه که از دی‌ماه سال گذشته تاکنون در حال اجرا است، ادامه داد: این تولید در شرایطی محقق شد که در سال ۹۸ و دو ماهه ابتدایی سال ۹۹ هیچ کدام از واحدهای تولیدی نیروگاه رامین مورد تعمیرات اساسی قرار نداشتند.
وی همچنین افزود : در حال حاضر از مجموع ۶ واحد این نیروگاه، پنج واحد آن در حال تولید برق هستند و واحد ششم که طبق برنامه دستورالعملی تحت تعمیرات اساسی قرار دارد آخرین روزهای تعمیراتی خود را می‌گذراند تا با حداکثر تولید جهت پیک تابستان امسال آماده شود.
محمدی اضافه کرد: متوسط تولید لحظه‌ای در اردیبهشت‌ماه امسال ۲۳۷ مگاوات و کارکرد واحد‌های تولیدی در این بازه زمانی دو هزار و ۹۳۲ ساعت بوده است.
نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.