تولید برق نیروگاه رامین ۷ درصد افزایش یافت

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز میزان تولید این نیروگاه در هشت ماهه سال جاری را بیش از ۶.۵ میلیون مگاوات ساعت انرژی الکتریکی اعلام و گفت: این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از هفت درصد افزایش یافته است. به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، خلیل محمدی با اعلام این خبر افزود: این […]

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز میزان تولید این نیروگاه در هشت ماهه سال جاری را بیش از ۶.۵ میلیون مگاوات ساعت انرژی الکتریکی اعلام و گفت: این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از هفت درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، خلیل محمدی با اعلام این خبر افزود: این نیروگاه در هشت ماهه امسال بیش از ۶ میلیون و ۲۸۷ هزار مگاوات ساعت تحویل شبکه سراسری برق کشور داده است که این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از هفت درصد افزایش داشته است.
محمدی ادامه داد: متوسط تولید لحظه‌ای در هشت ماهه امسال ۲۳۴ مگاوات بوده ثبت شده که رشد افزایشی داشته است؛ ضمن اینکه ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در این مدت ۲۸ هزار و ۴۹۱ ساعت بوده است.
نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.