مدیر آبفای خمینی شهر خبر داد؛

توسعه و اصلاح شبکه‌های آب و فاضلاب خیابان شهدای خوزان خمینی‌شهر به طول ۳۴۸۰ متر

مدیر آبفای خمینی شهر از عملیات اجرایی توسعه و اصلاح شبکه‌های آب و فاضلاب خیابان شهدای خوزان این شهر به طول ۳۴۸۰ متر در چهار ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

علی قیصری با اشاره به این‌که عملیات اصلاح شبکه فاضلاب این خیابان به طول ۱۴۸۰ متر با توجه به فرسودگی یکی از خطوط اصلی جمع آوری فاضلاب در خمینی شهر انجام شده، اظهار داشت: در این عملیات که با لوله هایی در قطرهای ۴۰۰ و ۳۰۰ میلی متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شد، کلیه خطوط اصلی و فرعی و اتصلات فرسوده اصلاح شد.

وی افزود: همچنین با توجه به فوریت موضوع و تقویت فشار در محله‌های اطراف این خیابان، در حدود ۲۰۰۰ متر لوله گذاری در قطرهای ۱۱۰ و ۱۶۰ میلی متر نیز در این خیابان اجرا و نزدیک به ۵۰ فقره انشعاب آب نیز اصلاح شد.
وی همچنین به اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب منطقه خمینی شهر در چهار ماهه نخست سال جاری اشاره و تصریح کرد: در این مدت ۴۶۵۰ متر از شبکه آب شهرهای خمینی شهر، درچه و کوشک در قطرهای ۴۰۰، ۲۰۰، ۱۱۰ و ۹۰ میلی متر اصلاح و توسعه یافت.
مدیر آبفای خمینی شهر درباره اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب در این منطقه نیز بیان کرد: ۱۰۴۶ متر اصلاح و ۱۲۸۳ متر توسعه شبکه فاضلاب در قطرهای ۵۰۰، ۳۰۰، ۲۵۰ و ۲۰۰ میلی متر در چهار ماهه نخست سال جاری در شهرهای خمینی شهر و درچه انجام شده است.
قیصری با اشاره به این که شهرستان خمینی شهر دارای چهار شهر و یک روستا است، افزود: در حدود ۳۵۰ هزار نفر در شهرها و نزدیک به ۳۵۰۰ نفر در روستای این شهرستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند.