توسعه شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و در خصوص شبکه انتقال و فوق توزیع این استان گفت‌‌و‌گو کرد.

توسعه شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد محور دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد

 

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، شبکه برق انتقال و فوق توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد تحت نظارت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است به همین دلیل علی اسدی مدیرعامل این شرکت با سید علی‌ احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌‌و‌گو کرد.
در این دیدار علی اسدی گزارشی از اقدامات انجام شده برای توسعه شبکه برق انتقال و فوق توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد مانند احداث خط چم‌شیر و بهره‌برداری از پروژه پست و خط دژکوه ( منطقه سوق و لنده) ارائه کرد.
وی همچنین در این نشست با اشاره به اقدامات در دست انجام، از آمادگی این شرکت برای همکاری با بخش خصوصی و توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک و تامین برق مورد نیاز صنایع، سخن گفت.
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، با اشاره به لزوم توسعه شبکه برق استان گفت: طرح تامین برق پایدار لنده کمک بزرگی به پایداری برق استان می‌کند.
وی با بیان اینکه توسعه و رفع مشکلات برق استان مورد تاکید وزیر نیرو است، بیان کرد: زمین در اختیار برق منطقه‌ای خوزستان قرار می دهیم تا با جذب سرمایه گذار زمینه توسعه نیروگاه‌های خورشیدی فراهم شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به صنایع استان، خواستار تعامل و تامین برق مورد نیاز آنها شد.
بر اساس این گزارش، علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این سفر ۲ روزه از شبکه انتقال و فوق توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با هدف رفع مشکلات و عبور موفق از پیک بار ۱۴۰۳ بازدید کرد.
وی همچنین با کارکنان امور انتقال کهگیلویه و بویراحمد دیدار و مسائل و درخواست‌های آنها را مورد بررسی قرار داد.