زیرساخت های آب اصفهان توسعه بی نظیری یافته اند

مدیر عامل ابفای استان اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی تقویت چرخه خطوط آبرسانی هسته مرکزی ، جنوب غرب و شمال غرب اصفهان خبر داد.

به گزارش برقآب، حسین اکبریان گفت : این فاز زیرساخت های آب اصفهان شامل اجرای سه پروژه در نقاط مختلف شهر از جمله ساخت مخزن و خرید و لوله گذاری در قطرهای مختلف می باشد و اعتباری بالغ بر هزار و دویست میلیارد ریال برای تکمیل آن پیش بینی شده است که از محل اعتبارات تنش آبی وزارت نیرو و قسمتی نیز از محل بودجه های جاری شرکت تامین می‌شود.

وی در خصوص ضرورت اجرای این پروژه ها گفت: با توجه به قدمت و فرسودگی شبکه آبرسانی و بلند مرتبه سازی در اکثر نقاط شهر و عدم تناسب زیر ساختهای شبکه توزیع آب با رشد ساخت و سازها در مناطق یاد شده ،لزوم توسعه و اصلاح خطوط وافزایش ظرفیت مخازن ذخیره ،شرکت آب و فاضلاب را بر آن داشت که در مرحله اول پیشنهادی در قالب تعریف ۳ پروژه جهت عقد قرارداد ارائه نمایند.

اکبریان ، تامین زمین مورد نیاز جهت احداث مخزن ، عبور لوله از بزرگراه‌های اصلی شهر، اخذ مجوزهای حفاری و عبور از تاسیسات دیگر شرکت‌های خدمات رسان را از موانع اصلی بر سر راه پیشرفت توسعه زیرساخت های آب اصفهان نام برد و اظهار امیدواری کرد ، باهمراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره برداری این پروژه‌ها و افزایش سطح رضایتمندی مردم از خدمات شرکت آبفا باشیم.