توزیع ۴۱ پکیج برق خورشیدی میان عشایر شهرستان کیار

۴۱ پکیج برق خورشیدی در بین عشایر شهرستان کیار چهارمحال وبختیاری توزیع شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری ؛ مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت ، گفت : باحضور در مناطق عشایری شهرستان کیار تعداد ۴۱ پکیج برق خورشدی در بین عشایر این منطقه با همکاری اداره کل […]

۴۱ پکیج برق خورشیدی در بین عشایر شهرستان کیار چهارمحال وبختیاری توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری ؛ مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت ، گفت : باحضور در مناطق عشایری شهرستان کیار تعداد ۴۱ پکیج برق خورشدی در بین عشایر این منطقه با همکاری اداره کل امور عشایر استان توزیع شد.

وی در ادامه این خبر افزود : برای تامین این پکیج ها ، اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده که ۹۰ درصد آن از اعتبارات صنعت برق پرداخت شده است.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه ، فرآیند آموزش بهره وری از پکیج های فوق توسط کارشناسان این شرکت در مناطق عشایری و همچنین دفترچه راهنمای مربوطه ارائه می گردد ،گفت : با توزیع این پنل های خورشیدی ، روشنایی چادرهای عشایر استان تامین شده و این قشر عزیز می توانند از برق خورشیدی بهره مند گردند.

گفتنی است : عشایر کوچ نشین در سطح استان با بهره مندی از پیکیج های ۱۰۰ واتی برق خورشیدی می توانند: چادرهای خود را تا ۵ لامپ ۲۰ وات روشن کنند و تلفن همراه خود را نیز از طریق آن شارژ نمایند.