در اولین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر ایل شاهسون در جعفرآباد

۵ هزار تراکت ” مدیریت مصرف و سامانه برق من ” توزیع شد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: بیش از ۵ هزار تراکت "مدیریت مصرف و اپلیکیشن برق من" در اولین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر ایل شاهسون در جعفرآباد استان اردبیل توزیع شد.

به گزارش برقآب، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: بیش از ۵ هزار تراکت “مدیریت مصرف و اپلیکیشن برق من” در اولین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر ایل شاهسون در جعفرآباد استان اردبیل توزیع شد.
رویا اللهقلی پور گفت: این جشنواره که در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد علاوه بر اینکه اکیپ های عملیاتی از روز قبل جهت تامین برق در محل حضور داشتند و در برگزاری این جشنواره تلاش و همکاری نمودند، یک اکیپ نیز از طرف روابط عمومی شرکت در این جشنواره حضور یافت.
وی اعلام داشت: همکاران دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل، همواره در مراسمات ملی و مذهبی، جشنواره ها و همایش های مهم به همراه همکاران فنی و علمیاتی که جهت تامین برق مراسم تلاش می کنند، اقدام به توزیع تراکت های مدیریت مصرف برق با هدف ارتقاء فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق می نمایند.
مدیر دفتر روابط عمومی خاطر نشان کرد: دفتر روابط عمومی شرکت در تلاش است تا از هر بستر اطلاع رسانی حضوری و مجازی استفاده کند تا بتواند همراهی بیشتر مشترکان برق استان را در راستای کاهش مصرف برق جلب نماید.
گفتنی است اردبیل در سال ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور های عضو اکو می باشد و این بستر مناسبی در جهت تبلیغ و فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق در جریان مراسمات و برنامه های این رویداد بزرگ می باشد.