توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار سمنان

همزمان با چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، بسیجیان و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان اقدام به تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار استان نمودند. مهندس محمد هادی سالار فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان با اعلام این خبر  […]

همزمان با چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، بسیجیان و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان اقدام به تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار استان نمودند.

مهندس محمد هادی سالار فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان با اعلام این خبر  گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و آغاز بازگشایی مدارس به همت کارکنان و بسیجیان  شرکت برق منطقه ای سمنان  ۱۰۰بسته نوشت افزار ایرانی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال بین دانش آموزان کم برخوردار در سطح استان سمنان تهیه و توزیع شد .

مهندس سالار افزود :با توجه به شروع سال تحصیلی و احساس نیازی که در بین برخی از دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از کرونا می شد یکی از موضوعاتی که در رزمایش کمک مومنانه در دستور کار این پایگاه  قرار گرفت تهیه و توزیع لوازم التحریر میان دانش آموزان بود .که با مشارکت کارکنان و بسیجیان پایگاه های شهید عباسپور سمنان، خاتم الانبیاء گرمسار و بقیه ا.. شاهرود این اقدام مومنانه به انجام رسید.