تمدید گواهینامه مدیریت یکپارچه IMS و نظام HSE- MS

در نشست برخط تصویری با ممیزان مراقبتی نوبت اول سیستم مدیریت یکپارچه IMS و نظام HSE- MS به تمدید یکساله گواهینامه اشاره شد و از همه دست اندر کاران ممیزی قدردانی شد. در نشست برخط تصویری با ممیزان مراقبتی نوبت اول سیستم مدیریت یکپارچه IMS و نظام  HSE- MS به تمدید یکساله گواهینامه اشاره شد […]

در نشست برخط تصویری با ممیزان مراقبتی نوبت اول سیستم مدیریت یکپارچه IMS و نظام HSE- MS به تمدید یکساله گواهینامه اشاره شد و از همه دست اندر کاران ممیزی قدردانی شد.

در نشست برخط تصویری با ممیزان مراقبتی نوبت اول سیستم مدیریت یکپارچه IMS و نظام  HSE- MS به تمدید یکساله گواهینامه اشاره شد و از همه دست اندر کاران ممیزی قدردانی شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، در نشست مجازی اختتامیه با سرممیزان ممیزی مراقبتی ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری ، مدیرعامل استفاده از دانش و مهارت ممیزان را در شناخت نقاط قوت و قابل بهبود سازمان را ارزشمند توصیف کرد و گفت: واکاوی و شناسایی برنامه های عملکردی باعث می شود تا شرکت در راستای خط مشی و اهداف عالی صنعت برق گام بردارد.

وی تاکید کرد  :خادمین مردم در صنعت برق باید در کم ترین زمان با رعایت موارد زیست محیطی و حفظ  ایمنی بهترین خدمات را به مشترکین ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد : ممیزی مراقبی با کشف نقاط قوت و قابل بهبود باعث شود سیستم یکپارچه و برنامه محور تر از گذشته داشته باشیم و همکاران از ثمرات آن بهره مند شوند.

 

نخستین گاهنامه آماری عملکرد امور برق شهرستان ها منتشر شد.

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از انتشار نخستین گاهنامه آماری عملکرد امور برق شهرستان ها به صورت الکترونیکی خبر داد.

مهندس محمدحسین زحمتکش با اشاره به نخستین گاهنامه آماری عملکرد امور برق شهرستان ها ، دسترسی سریع به اطلاعات و آمار و شاخص ها و نمودارهای هر مدیریت را از اهداف انتشار آن برشمرد و گفت : داده‌های آماری بنیادی‌ترین اصل برای برنامه‌ریزی است و برنامه‌ریزی اساسی‌ترین ویژگی برای مدیریت قلمداد می‌شود.

وی سه حلقه آمار و اطلاعات، برنامه‌ریزی و مدیریت را از حلقه‌های توسعه عنوان کرد و گفت :  میزان توسعه یافتگی سازمان ها با کیفیت آمار و بهنگام بودن اطلاعات تولید شده ،  ارتباطی تنگاتنگ دارد.
زحمتکش خاطرنشان کرد: این گاهنامه  در راستای دستیابی به اهداف خود، نیازمند همکاری و مشارکت جدی کارکنان شرکت است.

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد : با ارائه انتقادات، پیشنهادها  و نظرات سازنده مجموعه کارکنان، شاهد  بهبود روز افزون کیفیت انتشارات آماری باشیم.

وی با اشاره به دو بند مهم حوزه انتشار و تولید نظامنامه آمار و اطلاعات وزارت نیرو ؛  دفتر برنامه ریزی و بودجه (گروه سیستمهای اطلاعات مدیریت)  را یگانه مرجع و معیار اعلام آمار رسمی شرکت اعلام کرد.