تمدید مهلت ثبت نام در نخستین رویداد نوآوری های اجتماعی آب شهری

مهلت ثبت نام و ارسال طرح های نوآوران و ایده پردازان در نخستین رویداد ملی نیاز محور نوآوری های اجتماعی آب شهری تا 30 فروردین تمدید شد.

مهلت ثبت نام و ارسال طرح های نوآوران و ایده پردازان در نخستین رویداد ملی نیاز محور نوآوری های اجتماعی آب شهری تا ۳۰ فروردین تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد، این رویداد با هدف دستیابی به طرح­های جدید و ایده­های خلاقانه برای اجرا در سطح شهر و با همکاری شرکت آب و فاضلاب مشهد و پژوهشکده آب و محیط زیست دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

گفتنی است شرکت آب و ­فاضلاب مشهد در راستای رسالت خود برای اجرای رویکردهای مدیریت مصرف آب ، طرح مشهد؛ شهر حساس به آب (دوستدار آب) را در دست اجرا داشته؛ که طی آن فعالیت­های آموزشی- ترویجی و طرح های نوآورانه­ای را برای نهادینه نمودن مدیریت مصرف در میان عموم جامعه به اجرا می­رساند و در همین راستا رویداد مسئله محور نوآوری­های اجتماعی آب شهری که از آن به “آبینو” یاد می­شود پایه­ریزی شده تا مسائل اجتماعی- فرهنگی شهر در بخش آب، مطرح شده و ایده پردازان، فناوران و نوآوران از سراسر کشور، در حل مسائل آب دومین کلانشهر کشور سهیم باشند.

همچنین شایان  ذکر است تارنمای طرح “مشهد، شهر حساس به آب” به آدرس www.mashhad.watersensitive.city تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، پذیرای طرح­های نوآوران و ایده پردازان می­باشد و اختتامیه رویداد مذکور، ۱۹ اردیبهشت ماه با معرفی طرح­های منتخب برگزار می­ گردد.