تمدیدگواهینامه آزمایشگاه فاضلاب شرکت آبفای کاشان

گواهینامه آزمایشگاه فاضلاب شرکت آبفای کاشان به عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست به مدت دوسال دیگر تمدید شد. مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب وفاضلاب شرکت آبفای کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: آزمایشگاه معتمد محیط زیست آزمایشگاهی است که در بخش های دولتی و غیردولتی کشور وجود دارد و توانایی […]

گواهینامه آزمایشگاه فاضلاب شرکت آبفای کاشان به عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست به مدت دوسال دیگر تمدید شد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب وفاضلاب شرکت آبفای کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: آزمایشگاه معتمد محیط زیست آزمایشگاهی است که در بخش های دولتی و غیردولتی کشور وجود دارد و توانایی آن جهت سنجش پارامترهای زیست محیطی براساس ضوابط و مقررات جاری مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست کشور که مرجع تایید آزمایشگاه معتمد می باشد قرار می گیرد.

مهندس عباس زراعتکار افزود: موضوع تمدید گواهینامه آزمایشگاه معتمد آبفای کاشان در جلسه مورخ۱۰/۰۴/۱۴۰۰ کمیته آزمایشگاه های معتمد استان مطرح و پس از بررسی های کارشناسی در بخش فیزیکو شیمیایی و احراز شرایط عمومی موفق به اخذ تاییدیه از اداره کل حفاظت محیط زیست استان گردید.

 

کسب رتبه برتر توسط دفتر حراست

دفتر حراست وامور محرمانه شرکت آبفای کاشان موفق به کسب رتبه “خیلی خوب” بین دفاتر حراست آبفای سراسر کشور شد.
سرپرست دفتر حراست وامور محرمانه آبفای کاشان با اعلام این خبرگفت : براساس ارزیابی های صورت گرفته در شاخص‌ها و ملاک‌های تخصصی از شرکت های مادر تخصصی زیر مجموعه وزارت نیرو توسط مرکز حراست وزارت نیرو، دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آبفای کاشان به عنوان مرکز «خیلی خوب» شناسایی و مورد تقدیر قرار گرفت.
مهندس سید محمد سیدحلاج تصریح کرد: دفاتر حراست شرکت های تابعه وزارت نیرو ، سالانه و درهمه ابعاد پرسنلی، فیزیکی، اسناد و IT مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی قرار می گیرند.
وی افزود: کسب این رتبه، حاصل تلاش های صادقانه وارزشمند همکاران ما در مجموعه حراست آبفای کاشان است. که لازم می دانم مراتب تقدیر خود را از آنان اعلام نمایم.

 

تقدیر ازماموران برتر قرائت کنتور

«محمدرضا اسدی» مدیرعامل شرکت آبفای کاشان در جلسه تقدیر از مامورین برتر قرائت کننده کنتور، این گروه از کارمندان آبفا را «سفیران» این شرکت در جامعه نامید و بر لزوم برخورد شایسته آنان با مشترکین تاکید کرد.
جلسه تقدیر از ماموران برتر قرائت کنتور با حضور مدیرعامل آبفا و معاون خدمات مشترکین در سالن مهرگان فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.
محمدرضااسدی مدیرعامل آبفای کاشان در این جلسه با تاکید بر جایگاه و نقش ماموران قرائت کنتور تصریح کرد: شما در مقایسه با سایر خدمتگزاران آبفا، در بالاترین سطح از مواجهه با مردم هستید و به همین دلیل می توان شما را سفیران شرکت در جامعه نامید.
رییس هیئت مدیره آبفای کاشان به اهمیت رضایت مشترکین از این شرکت اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما این است که با ارائه بهترین خدمات به مشترکین، موجبات رضایت آنان را فراهم کنیم. نقش مامورین قرائت کنتور در نوع مواجهه با مردم، تاثیر زیادی بر نگاه مردم به شرکت دارد.
اسدی در ادامه خواستار توجه بیشتر به مشکلات ماموران قرائت کنتور و تلاش برای رفع آن شد.
محمدحسین خامه چیان معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای کاشان نیز در این جلسه با اشاره به شاخص های انتخاب مامورین برتر قرائت کنتور گفت: ارسال گزارشات، کشف انشعابات غیرمجاز ، کاهش عدم قرائت، کاهش اشتباه قرائت، رعایت نظم و انضباط کاری، کاهش شکایات مردمی و رضایتمندی مسئولین مربوطه از مهمترین مولفه های ما در انتخاب مامورین برتر بود.
در پایان مراسم از آقایان؛سیدمجید مردانی و اسماعیل آشوری از امور آبفای کاشان و سجاد خاکسار از امور آبفای آران و بیدگل با اهدای لوح تقدیر و پاداش نقدی به عنوان مامورین برتر قرائت کنتور شرکت آب و فاضلاب کاشان در سال ۱۳۹۹ تقدیر شد.
تعدادی از مامورین قرائت کنتور نیز در بخشی از این مراسم به مشکلات و چالش های موجود در فرایند قرائت کنتور اشاره و خواستار رسیدگی و رفع آن شدند.