تمام خدمات ۲۲ گانه آب و فاضلاب هرمزگان از طریق برنامه  “همراه آب” ارائه می‌شود

با طراحی اپلیکیشن همراه آب تمامی خدمات 22 گانه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بر این بستر ارائه می‌شود. مشترکین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با نصب برنامه  "همراه آب" می‌توانند به‌صورت آنلاین از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوند.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در تشریح جزئیات این امکان جدید افزود: یکی از سیاست های این شرکت تسهیل در انجام مربوط به خدمات آب و فاضلاب هرمزگان می باشد که راه‌اندازی این اپلیکیشن بخشی از برنامه‌های آبفا برای دسترسی آسان مشترکین به خدمات پیش‌بینی‌شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، در حال حاضر خدمات این شرکت از طریق دفاتر پیشخوان دولت و وب‌سایت شرکت فراهم است که مشترکین با نصب برنامه  “همراه آب” علاوه بر دریافت خدمات قابل‌ارائه از مجاری یاد شده، می‌توانند از طریق برنامه  “همراه آب”  به امکانات بیشتری در کوتاه ترین زمان دست پیدا کنند.

درخواست انشعاب، تغییر ظرفیت قراردادی، جمع‌آوری انشعاب، تغییر کاربری، تغییر تعداد واحد، تغییر وضعیت فاضلاب، درخواست تفکیک، مشاهده آخرین بدهی، مشاهده صورت‌حساب المثنی، درخواست رسیدگی به قبض، تغییر نام، تغییر قطر، تعویض کنتور، آزمایش کنتور، جابه‌جایی کنتور، قطع موقت انشعاب، وصل مجدد انشعاب از جمله قابلیت‌های اپلیکیشن  “همراه آب” است که حمزه پور به آن اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد، مشترکین با نصب این برنامه کاربردی می‌توانند تمامی سوابق و فعالیت‌های انجام شده خود را مشاهده و درخواست‌های ناتمام را مجدداً از سر بگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد، در آینده امکانات برنامه  “همراه آب”  افزایش و روند خدمات بر این بستر بیش‌ازپیش تسهیل شود.

شایان‌ذکر است، مشترکین می‌توانند برنامه همراه آب را از “بازار” و یا وب‌سایت شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به آدرس https://abfahormozgan.com/ اقدام و بروی گوشی‌های اندرویدی خود نصب کنند؛ همچنین باتوجه‌به محدودیت‌های موجود، این نرم‌افزار برای آیفون منتشر نشده و کاربران اپل می‌توانند از نسخه تحت وب آن استفاده کنند.