خلیل عوض زاده،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان خبرداد:

تمامی شبکه‌های توزیع برق استان سیستان و بلوچستان پایدار است

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال بارندگی و وزش باد شدید در شهرهای مختلف این استان به ویژه مناطق جنوبی، در حال حاضر شبکه برق تمامی خطوط اصلی سیستان و بلوچستان پایدار است.

خلیل عوض زاده اظهار داشت: پیرو اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی و وزش باد شدید در این استان جلسه کمیته بحران شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تشکیل و تمامی تیم های عملیاتی و پیمانکاری با تجهیزات کامل پشتیبانی در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: یک دستگاه ترانس پست زمینی ۸۰۰ کاوا، ۲ دستگاه ترانس ۲۰۰ کاوا و ۴۴ اصله تیر فشار ضعیف و متوسط بر اثر این اتفاق طبیعی تاکنون دچار خسارت شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به آمادگی نیروهای این شرکت مشکلات مناطق آسیب دیده در همان ساعات اولیه رفع و شبکه برق این مناطق پایدار شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بخشی از دو فیدر در شهرستان های چابهار و کنارک به دلیل طغیان رودخانه و سیلاب قطع است که پرسنل عملیاتی این شرکت با فروکش کردن سیلاب و فراهم شدن امکان دسترسی بلافاصله نسبت به ترمیم و بازسازی شبکه اقدام خواهند کرد.

عوض زاده گفت: پرسنل شرکت توزیع نیروی برق این استان آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه شرایط بحرانی را دارند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان گرامی در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و طوفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات برق جدا خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه ۱۲۱ (مراکز اتفاقات برق) اطلاع رسانی کنند.