۳۷ هزار فقره انشعاب آب شرب اصلاح شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از شفاف سازی و کاهش تلفات ظاهری آب 37 هزار فقره انشعاب آب در سطح استان البرز به عنوان مهم ترین راهکار مدیریت تنش آبی خبر داد.
  • تلفات ظاهری ۳۷ هزار فقره انشعاب آب شرب در استان البرز کاهش پیدا کرد

به گزارش برقاب: کاهش تلفات ظاهری ۳۷ هزار فقره انشعاب آب شرب در استان البرز . حمیدرضا نامداری گفت: طی سال جاری و با هدف کاهش هدررفت آب، بازسازی تعداد ۸۰۰۰ رشته انشعابات فرسوده، تعویض ۲۰هزار کنتور خراب و تبدیل ۲۵۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز به مجاز و تصحیح قراردادی ۶۴۵۰ اشتراک در سطح استان البرز محقق شده است.انشعاب آب شرب
وی تصریح کرد: اقدامات فوق طی ۱۱ ماه نخست سال در قالب یک کارزار جهادی در راستای کاهش هدرفت آب، شفاف‌سازی مصرف آب، کنترل بخش قرائت کنتورهای آب و تسهیل خدمات به مشتریان با استفاده حداکثری از ظرفیت قانون انجام شد.
به گزارش برقاب: مدیرعامل آبفا البرز همچنین با اشاره به اینکه استان البرز از یک سو دومین استان مهاجر پذیر کشور بوده و از سوی دیگر با محدودیت شدید منابع آب شرب مواجه است، مدیریت مصرف و تقاضای آب را به عنوان طرح ملی  ضروری دانسته و اثر بخشی این مهم را منوط بر کار جهادی مستمر و استفاده از حداکثر ظرفیت های حقوقی و قانونی توسط تمامی دستگاه های اجرایی و نظارتی عنوان کرد.