تلاش بی‌وقفه کارکنان نیروگاه‌ شازند جهت تامین برق پایدار

امام جمعه شهرستان شازند کارکنان نیروگاه‌ها را فعالان جبهه تولید و صنعت معرفی کرد و گفت: فعالان این بخش با وجود مشکلات تحریم‌ها و بیماری کرونا بی‌وقفه در تلاشند تا برقی پایدار را در اختیار مشترکان سراسر کشور قرار دهند. حجت‌الاسلام سیداحمد مهدی‌نژاد در جریان بازدید از نیروگاه حرارتی شازند با قدردانی از تلاش‌های صنعتگران […]

امام جمعه شهرستان شازند کارکنان نیروگاه‌ها را فعالان جبهه تولید و صنعت معرفی کرد و گفت: فعالان این بخش با وجود مشکلات تحریم‌ها و بیماری کرونا بی‌وقفه در تلاشند تا برقی پایدار را در اختیار مشترکان سراسر کشور قرار دهند.

حجت‌الاسلام سیداحمد مهدی‌نژاد در جریان بازدید از نیروگاه حرارتی شازند با قدردانی از تلاش‌های صنعتگران نیروگاهی در روزهای اوج مصرف برق کشور، افزود: تلاش کارکنان این بخش برای تولید برق پایدار و مستمر در روزهای گرم تابستان امسال همراه با تشدید بیماری کرونا و اعمال تحریم‌های ظالمانه بر علیه کشور بیانگر خدمات شایسته و عزم راسخ آن‌ها در خدمت خدمت به خلق خداست.
وی تاکید کرد: بایستی زحمات ارزشمند فعالان صنعت برق از طریق تریبون نماز جمعه برای مردم اطلاع‌رسانی شود تا ضمن آشنایی بیشتر آن‌ها با سختی‌ها و مشکلات تولید برق، بکوشند تا با مصرف بهینه انرژی به ویژه در ایام پیک مصرف تابستان قدردان زحمات تمامی افراد فعال در این مجموعه باشند.