تقویت توان تولید برق منطقه با بهره برداری از ۲۲۸ پروژه برق رسانی در خوزستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: ۲۲۸ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال در هفته دولت در نقاط مختلف استان خوزستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اعلام کرد که در هفته دولت، ۲۲۸ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان خوزستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود. این پروژه ها از جمله شامل اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی، مدیریت بحران، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، توسعه و تامین برق شهری و روستایی، مسکن مهر، کاهش تلفات، فیدر خروجی و قدرت مانور و برق رسانی به روستاهای فاقد برق است.

از این ۲۲۸ پروژه برق رسانی، ۱۲۵ پروژه بهره برداری و ۱۰۳ پروژه کلنگ زنی خواهد شد. در بخش افتتاح و بهره برداری این پروژه ها، ۹۴ هزار و ۳۳۴ متر شبکه فشار متوسط و ۱۳۷ و ۱۹۲ متر شبکه فشار ضعیف احداث و نصب شده و همچنین ۲۱۹ دستگاه ترانسفورماتور و ۴ هزار و ۵۳۱ دستگاه چراغ روشنایی نیز نصب شده است. این پروژه ها از طریق افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تقویت ولتاژ در مناطق مختلف استان خوزستان اجرا شده اند.

هدف اصلی از اجرای این پروژه ها، تلاش برای افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، و همچنین تامین برق پایدار و مطمئن در سطح استان خوزستان است. با بهره برداری از این پروژه ها، امیدواریم که مشترکان بتوانند بهره بیشتری از برق بردارند و تقاضای برق را برطرف کرده و رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی منطقه را تقویت کنند.