تقدیر وزیر نیرو از شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به دلیل تامین برق پایدار در تابستان ۱۴۰۱

وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به دلیل اقدامات این شرکت در خصوص آمادگی شبکه انتقال و فوق توزیع و اجرای برنامه‌های مدیریت بار و تامین برق پایدار تابستان ۱۴۰۱ قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، علی‌اکبر محرابیان در همایش مدیران صنعت برق که در راستای برنامه‌ریزی گذر از اوج مصرف برق در سال ۱۴۰۲ و تقدیر از عوامل اجرایی گذر موفق در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، با اهدای لوح‌تقدیر از محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل این شرکت به دلیل تامین برق پایدار در دوره اوج بار تابستان ۱۴۰۱ قدردانی کرد.

در لوح ‌تقدیر اهدایی وزیر نیرو آمده است:

خدای متعال را شاکریم که در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت خدمت‌گزار در اولین سال دولت مردمی سیزدهم با تلاش‌های جنابعالی و همکاران آن شرکت توانستید با تامین برق پایدار در دوره اوج بار تابستان ۱۴۰۱ رضایت مردم عزیزمان را جلب نمایید.

لذا به پاس قدردانی از اقدامات ارزشمند آن شرکت در زمینه آمادگی شبکه انتقال و فوق‌توزیع در اجرای برنامه‌های مدیریت بار و همکاری و تعامل موثر دیسپاچینگ مناطق با دیسپاچینگ ملی که موجب حفظ پایداری شبکه سراسری و تامین برق مطمئن گردید، این لوح ‌تقدیر به رسم یادبود تقدیم می‌شود.

امید است با توکل به خداوند منان تداوم قعالیت‌ها و اقدامات، کماکان عملکرد برتر آن شرکت استمرار یابد و همواره در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

بر اساس این گزارش، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با برنامه‌ریزی و تمهیدات اندیشیده شده در مدیریت شبکه و همکاری مشترکین در مدیریت مصرف برق، توانست پیک بار تابستان ۱۴۰۱ را با کمترین خاموشی پشت سر بگذارد.