تقدیر وزیرنیرو از مدیرعامل آبفا کرمان

در جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق سراسر کشور که صبح امروز برگزار شد، وزیر نیرو از علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان تقدیر کرد

تقدیر وزیرنیرو از مدیرعامل آبفا کرمان

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، در این جشنواره از مدیرعامل آبفا کرمان به دلیل بیشترین میزان تعامل و همکاری با روابط عمومی و افکار عمومی تقدیر شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق (نیروگاه) شهید رجایی قزوین ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان گیلان دیگر مدیران عاملی بودند که توسط وزیر نیرو مورد تقدیر قرار گرفتند.
گفتنی است این دومین لوح تقدیر است که در سال جاری به پاس فعالیتهای مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان به وی اهدا شده است.
در متن این لوح آمده است: گذر موفق از اوج مصرف آب و برق در تابستان گرم ۱۴۰۲ مرهون همت و تلاش دلسوزانه و خستگی‌ ناپذیر همکاران و مدیران صنعت آب و برق به ویژه در حوزه اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه است. ویژگی بارز این دوره، موفقیت چشمگیر در مدیریت مصرف بخش خانگی و صرفه‌جویی قابل توجه در این بخش که سبب شد آب شرب و انرژی مورد نیاز مردم به بهترین نحو تامین شود.
بی شک پیشرفت در امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی که به تغییر رفتار مصرف کنندگان منجر شده ، نتیجه توجه ویژه مدیران عامل محترم به این امر است و..