تقدیر معاون وزیر نیرو از روابط عمومی برق منطقه‌ای خوزستان

معاون برق و انرژی وزیر نیرو از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به دلیل اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت مردم در کاهش چشمگیر مصرف انرژی و گذر موفق از دوره اوج مصرف ۱۴۰۱ تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در تقدیرنامه اهدایی همایون حایری معاون وزیر نیرو به سید حجت‌اله موسوی مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت آمده است:
صنعت برق ایران در سایه تلاش خالصانه، پشتکار و همت کارکنان متعهد و دلسوز خود دستاوردهای ارزشمندی را داشته و هر برگ از صفحه پرافتخار آن تصویرگر تلاش‌های جهادگونه نیروهایی است که برای سربلندی ایران عزیز تلاش می‌کنند.
در این بین اطلاع‌رسانی مجموعه صنعت برق در گذر موفق از دوره اوج مصرف ۱۴۰۱ در اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت مردم و کاهش چشمگیر مصرف انرژی در بخش خانگی، نقش تاثیرگذار در دستیابی به موفقیت‌های صنعت برق در اولین سال دولت مردمی داشته است.
ضمن قدردانی از تلاش‌های شما و همکاران روابط عمومی، امید است که در پرتو عنایات حضرت باریتعالی همواره موفق و موید باشید.
گفتنی است این لوح‌تقدیر در همایش هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت برق کشور که در مشهد مقدس در حال برگزاری است به سید حجت‌اله موسوی مدیر دفتر روابط عمومی اهدا شد.
بر اساس این گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اطلاع‌رسانی دقیق و سریع از وضعیت شبکه برق و دعوت مردم به کاهش مصرف، تعامل با رسانه‌ها، تهیه فیلم و موشن‌گرافی، تهیه و توزیع بروشور مدیریت مصرف برق در بخش خانگی و اطلاع‌رسانی از طریق بیلبوردهای سطح شهر نقش موثری در کاهش مصرف برق شبکه خوزستان و گذر از پیک مصرف داشته است.