تقدیر معاون امور استان های پدافند غیرعامل کشور از مدیرعامل آبفای هرمزگان

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان از تلاش های عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در توجه به حوزه پدافند غیرعامل قدردانی کرد.

سرتیپ دوم پاسدار رسول رحیمی در این مراسم از تلاش های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در توجه به دستورالعمل های پدافندی با اهدای لوح قدردانی کرد.

در لوح اعطایی معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور آمده است:

 شکوفایی، بالندگی و استحکام درونی مؤلفه‌های قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون زحمات بی‌وقفه و مجدانه مردانی است که باتکیه‌بر ایمان و روحیه جهادی و بسیجی در عرصه اعتلای پدافند غیرعامل و فرهنگ‌سازی مفاهیم و اصول آن گام‌های ارزنده‌ای بر می‌دارند.

 بدین‌وسیله از زحمات، تلاش‌ها و مجاهدت‌های مخلصانه جنابعالی در تحقق برنامه های ابلاغی پدافند غیرعامل در استان هرمزگان تقدیر و تشکر می گردد و بی‌تردید اجر اخروی شما نزد خداوند تبارک و تعالی و امام زمان(ع) محفوظ و ماجور خواهد بود.

 امید است، در سایه الطاف الهی ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تاسی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره در مسیر پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتقاء سطح توانمندی و تحقق ماموریت های سازمان پدافند غیرعامل موفق و موید باشید