تقدیر مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه(کوثر) از شرکت آب منطقه ای سمنان

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه(کوثر) با ارسال لوحی از خدمات شرکت آب منطقه ای سمنان و مدیر عامل این شرکت قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، در این لوح که خطاب به محسن عسکری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان صادر شده آمده است که کشتی انقلاب با اقتدار به پیش می‌رود و چشم امید سکان‌دار این کشتی مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای گذشتن از طوفان‌ها و تلاطم‌ها به تلاش‌ها و مجاهدت‌های عزیزانی چون جنابعالی می‌باشد.

بدین وسیله از اقدامات ارزشمند خداپسندانه و اثرگذار جنابعالی در امر خطیر محرومیت‌زدایی، مردمداری، مردم یاری، مردم‌دوستی و مردم‌نوازی و خدمت‌رسانی به مردم محروم استان سمنان تقدیر و تشکر و خسته نباشید و خداقوت عرض می‌نمایم.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای جنابعالی توفیق روز افزون شما در خدمت به اسلام و مسلمین با توکل به ایزد منان و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) در راه صیانت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی که مرحون رشادت‌ها و ایثار شهدا،رزمندگان و میراث گرانسنگ رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد را مسئلت دارم.