تقدیر مدیر عامل توزیع نیروی برق استان مرکزی از پلیس آگاهی

شرکت توزیع نیروی برق مرکزی در مراسمی از زحمات نیروی انتظامی استان در راستای پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه های برق و تعامل با این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش برقاب،شرکت توزیع نیروی برق مرکزی در مراسمی از زحمات نیروی انتظامی استان در راستای پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه های برق و تعامل با این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری نیروی انتظامی با این شرکت بیان داشت: با توجه به تعامل و همراهی موثر شرکت توزیع نیروی برق و پلیس آگاهی استان شاهد کاهش سرقت سیم و تجهیزات برقی بوده ایم‌.

محمود محمودی نیروهای پلیس را مقتدر، توانمند و هوشیار توصیف کرد و با اشاره به حساسیت تأسیسات و تجهیزات صنعت برق، حضور موثر آنان را در حراست از تجهیزات صنعت برق ، امنیت آفرین دانست.

 فرماندهی پلیس آگاهی استان مرکزی گفت : لزوم حفظ و حراست از بیت المال وظیفه شرعی و قانونی همه ما ست که با همکاری و همیاری شرکت توزیع برق و پلیس از روند روبه رشد سرقت تجهیزات برقی جلوگیری بعمل آمده است.

سرهنگ چهری افزود: ایجاد گشت های تلفیقی به منظور جلوگیری از سرقت تجهیزات شبکه های برق و همچنین دستگیری سارقین تجهیزات برق از همکاری های مشترک شرکت توزیع برق با پلیس آگاهی بوده است.

شایان ذکر است در این برنامه ها با اهدای لوح تقدیر از خدمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای عملیاتی پلیس در تأمین امنیت و آرامش در جامعه قدردانی بعمل آمد.