تقدیر مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان از همراهی مشترکین در عبور موفق از پیک تابستان‎‎

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه از پیک مصرف سال 1401 موفق و بدون خاموشی عبور کرده‌ایم، گفت: از همه مشترکین به ویژه همراهی صنایع در گذر از پیک سال جاری تقدیر و تشکر می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: همانند سال قبل با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دو بخش افزایش ظرفیت و مدیریت شبکه و همراهی مشترکین در مدیریت مصرف، تابستان ۱۴۰۱ نیز بدون خاموشی پشت سر گذاشته شد.

وی با بیان اینکه به دلیل حاکم بودن دمای ۵۰ درجه و بالاتر (۵۵ درجه) در بیشتر روزهای تابستان مدیریت شبکه سخت و رکوردهای تاریخی در مدیریت مصرف ثبت شده است، تصریح کرد: در طول این مدت چندین بار از پیک مصرف سال‌های قبل عبور کردیم و رکورد مصرف ۸۸۰۶ مگاوات نیز به ثبت رسید.

دشت‌بزرگ بیان کرد: مدیریت شبکه‌ای که در بیشتر ایام فصل گرم پربار است به همراه گرما و رطوبت هوا که در برخی از روزها با گرد و غبار و طوفان مونسون نیز همراه بوده تنها با تلاش شبانه‌روزی کارکنان صنعت برق و تمهیدات اندیشیده شده در این زمینه میسر بوده است.

وی با تقدیر و تشکر از همراهی مشترکین در همه سطوح برای مدیریت مصرف برق، گفت: کار ارزشمندی که امسال صورت گرفت و باعث شد عبور موفقی از تابستان داشته باشیم، مسئولیت‌پذیری مردم و صنایع در مدیریت مصرف و رعایت کردن میزان مصرف برق ابلاغی از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تاکید کرد: الگوی موفق تلاش کارکنان صنعت برق و همراهی مشترکین باعث شد به غیر از ساعت‌های کوتاهی که نقاطی از شبکه به علت حادثه ناشی از شرایط آب و هوایی دچار خاموشی شد، شبکه در پایداری کامل باشد.

دشت‌بزرگ با تشکر از رسانه‌ها برای همراهی با صنعت برق و فرهنگ‌سازی در زمینه مدیریت مصرف برق، اضافه کرد: پایداری شبکه برق در بخش خانگی و چرخیدن چرخ صنایع در تابستان ۱۴۰۱ با آن گرمای بی‌سابقه، نتیجه یک کار هماهنگ و برنامه‌ریزی منسجم بوده که به ثمر نشسته است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.