تقدیر دادستان کاشان از مدیریت منابع آب شهرستان کاشان

مدیر منابع آب کاشان گفت: دادستان شهرستان کاشان از تلاش های مدیریت و کارشناسان امور آب کاشان در راستای آزادسازی حریم و بستر رودخانه های این شهرستان و بازگرداندن اموال بیت المال تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، “محمدرضا نرجسیان” با بیان مطلب فوق اظهار داشت: دادستان عمومی و انقلاب در راستای صیانت از منابع آب شهرستان و تلاش مؤثر همکاران امور آب کاشان در سال جاری،  از این امور آب  قدردانی کرد.

وی افزود: اقدامات انجام شده موجب آزادسازی بخش وسیعی از بستر رودخانه های حوزه شهرستان کاشان از تجاوزات و دست اندازی اشخاص قانون شکن به این منابع طبیعی شده است.

نرجسیان با بیان اینکه امورمنابع آب  کاشان با حفاران و بهره برداران غیرمجاز از منابع آب زیرزمینی با قاطعیت برخورد می کند، تصریح کرد: این مدیریت در سال جاری اقدام به برخورد با متخلفان در  محدوده شهرستان نموده است که این امور  در نشستی صمیمانه با دادستان شهرستان کاشان مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این نشست دادستان شهرستان کاشان لوح تقدیری به مدیر امور منابع آب کاشان  اهدا و از زحمات یکایک کارکنان این امور تشکر کرد.