تقدیر توزیع برق مشهد از خدمات و تلاش های نیروی انتظامی

شرکت توزیع برق شهرستان مشهد همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تلاش ها و خدمات این عزیزان تقدیر نمود. به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس احسانی مهر مدیر دفتر حراست و امور محرمانه در این باره گفت: با توجه به وسعت و محدوده تحت پوشش برق مشهد در سطح شهر و اهمیت تعامل و […]

شرکت توزیع برق شهرستان مشهد همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تلاش ها و خدمات این عزیزان تقدیر نمود.

به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس احسانی مهر مدیر دفتر حراست و امور محرمانه در این باره گفت: با توجه به وسعت و محدوده تحت پوشش برق مشهد در سطح شهر و اهمیت تعامل و همکاری این شرکت با نیروی انتظامی و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، از مجموعه نیروهای ۵ کلانتری در مشهد که در حوزه پیشگیری و مقابله با سرقت و شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزهمکاری خوبی داشته اند قدردانی شد. همچنین تقدیر از رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی استان و جمعی از مقامات پلیس راهنمایی استان از جمله برنامه های توزیع برق مشهد به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بوده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به پیک بار مصرف انرژی در تابستان ۱۴۰۰ و ضرورت عبور موفق از این شرایط، همکاری خوب نیروی انتظامی جهت جمع آوری رمز ارزهای غیر مجاز که منجر به ضبط و جمع آوری تعداد ۸.۹۵۱  دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز شد و باعث گردید حدوداً ۱۸ مگاوات انرژی برق صرفه جویی گردد.

وی گفت: ایجاد کشت های تلفیقی به منظور جلوگیری از سرقت تجهیزات شبکه های برق و همچنین دستگیری سارقین تجهیزات برق از دیگر همکاری های مشترک شرکت توزیع برق مشهد با نیروی انتظامی بوده است.

شایان ذکر است در این برنامه ها با اهدای لوح تقدیر از خدمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آرامش در جامعه قدردانی بعمل آمد.