تقدیر از مدیرعامل آبفامازندران

درجلسه شورای هماهنگی و هیئت امنای استانی دفاع مقدس استان مازندران، از مهندس بهزاد برارزاده مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از مدیرعامل آبفامازندران در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران در این جلسه که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیران استانی حضور داشتند، در لوح تقدیری که از سوی استاندار مازندران صادر شد، از مهندس برارزاده مدیرعامل  شرکت به دلیل تلاش و اهتمام در اجرای برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ غنی جهاد و مقاومت  تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از متن این لوح سپاس آمده است:

زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلیرمردان عرصه عشق ورزی، شجاعت و شهامت، تسلی بخش قلبهای زنگار گرفته ای است که گریبان گیر روزمرگی شده اند و یادآوری خاطرات زیبایشان نشانه ای از عمل نمودن به فرمایش بزرگ مرد عرصه جهاد و شهادت رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(دامت برکاته) است که فرمودند: «حادثه دفاع مقدس و این همه کار بزرگی که در آن هشت سال انجام گرفته، در خور شناخته شدن و شناساندن است».

بدین وسیله از همکاری و مساعدت جنابعالی جهت اجرای برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس سال جاری و ترویج فرهنگ غنی جهاد و مقاومت، قدردانی بعمل آمده و این لوح سپاس تقدیم جنابعالی می گردد.