تقدیر از ماموران برگزیده نصب انشعاب با نظر سنجی مردمی

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، ماموران نصب انشعاب برگزیده در شرکت توزیع نیروی برق استان مورد تقدیر قرار گرفتند. این اقدام با توجه به نظرسنجی انجام شده در بین مشترکان در خصوص عملکرد ماموران نصب کنتور با رویکرد حرکت بر اساس نقص صفر، اعم از چگونگی برخورد هنگام مراجعه […]

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، ماموران نصب انشعاب برگزیده در شرکت توزیع نیروی برق استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

این اقدام با توجه به نظرسنجی انجام شده در بین مشترکان در خصوص عملکرد ماموران نصب کنتور با رویکرد حرکت بر اساس نقص صفر، اعم از چگونگی برخورد هنگام مراجعه به در منزل، حضور به موقع مطابق زمانبندی اعلام شده به مشترک، رعایت متوسط زمان در نظر گرفته شده برای نصب کنتور، آراستگی ظاهری، رعایت نظافت محل کار و … انجام شد.

در مدیریت برق شهرستان بجنورد آقایان «عقیل عباسی» و «جلال یزدانی » که بالاترین امتیاز را در نظرسنجی کسب کردند، به رسم تقدیر از عملکرد ایشان کارت هدیه و لوح تقدیری اهدا شد.

هم چنین در مدیریت برق شهرستان شیروان آقایان «محمد صادق مقدم» و «مهرداد قاسمی»

در مدیریت برق شهرستان اسفراین نیز آقایان «علی رجب زاده» و «امیرحسین خدابخشی»

در مدیریت برق شهرستان راز و جرگلان؛ آقای «ستار درخشان»

در مدیریت برق شهرستان فاروج ؛ آقای «موسی الرضا ایزانلو»

در مدیریت برق شهرستان های گرمه و جاجرم، از آقای «جلال رئوفی نیا»

و در مدیریت برق شهرستان مانه و سملقان نیز از آقای«محمد جعفری» که بنابر نظرسنجی در بخش رضایتمندی شهروندان، بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند به شکل ویژه با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه قدردانی شد.

معرفی نفرات برگزیده مرحله دوم خودارزیابی ۵ سین

نفرات برگزیده مرحله دوم خودارزیابی نظام آراستگی ۵ سین معرفی شدند.

هدف از اجرای خودارزیابی نظام آراستگی ۵ سین در واحدهای مختلف؛ مشارکت کامل در ایجاد عادات صحیح، پیروی از مقررات زمینه سازی فرهنگ خود انضباطی و افزایش مشارکت و ارتباطات درون سازمانی بین پرسنل است که بر این اساس از همکاران برگزیده تقدیر به عمل آمد. طبق این گزارش؛ در خودارزیابی حوزه مدیریت عامل؛ آقایان؛ «ابوالفضل علیمردانی»، معاونت مالی و پشتیبانی؛ «عباس فیروزه»، معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ؛ «غلامرضا یزدانی»، معاونت منابع انسانی«عفت امانی»، معاونت برنامه ریزی و مهندسی«حمید طالب پور قشلاق» معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در واحدهای شهرستان ها نیز در مدیریت برق شهرستان شیروان آقایان؛ «علی اصغر میرزایی» و گروه خدمات مشترکین شامل«مجتبی زنده دل»، «حسین سامانی»، «محمد رمضانیان» و سرکار خانم «زهره جمالی»

در مدیریت برق شهرستان فاروج؛ آقای مهندس «شریفیان» و گروه واحد مهندسی و نظارت شامل آقایان

«میثم یوسفی»، «مهدی رونقی»، «میثم بابایی»

در مدیریت برق شهرستان مانه و سملقان، به طور انفرادی آقای «مجتبی وحدت» و به طور گروهی آقایان؛ «عظیم مروتی»، «علیرضا اخباری»، «فرهاد موحدی»، «مجید جعفرپور»

در مدیریت برق اسفراین آقایان« علی افتخاری» و گروه اجرایی شعبات روستایی صفی آباد شامل آقایان «حمید ارجیان»، «قاسم اصغری» و «محمد تاتاری»

در مدیریت برق شهرستان بجنورد آقایان«رضا عزیزی» و گروه تعمیرات زمینی شامل آقایان «مجید زینلی»، «مهدی معینی فرد»، «رضا سبحانی»، «علی مهربان»،«حسنعلی اسفیدان» و «محمد هادی ترکانلو»

در مدیریت برق راز و جرگلان آقایان« محمد پاکدامن»، شعبه جرگلان شامل« ستار درخشان»، «عبد العزیز مرادی» و «امان نیکدل»

در مدیریت برق شهرستان گرمه و جاجرم آقایان« رضا صمدی» و واحد مالی شامل آقایان «رضا حسن زاده»، «محمد شریفی» و «محمد حسین صادقی »

در حوزه رانندگان خودروهای فنی و عملیاتی آقایان«سید مومن کرمیان» و در مجموعه قسمت های انبار مرکزی، انبار بازیافت، رانندگان خودروهای سواری و واحدهای خدمت نیز آقای «ملک محمد یزدانی» با اهدای لوح و هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند و از زحمات آن ها قدردانی شد.