تقدیر از سقایان آب   

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری، شورا های اسلامی از سقایان آب تقدیر نمودند. بنا بر این گزارش رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان بروجن و شورای اسلامی روستای دهنو با اهدائ لوح تقدیر مشترک از مهندس فردین چهرازی و کارکنان آب و فاضلاب بروجن […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری، شورا های اسلامی از سقایان آب تقدیر نمودند.

بنا بر این گزارش رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان بروجن و شورای اسلامی روستای دهنو با اهدائ لوح تقدیر مشترک از مهندس فردین چهرازی و کارکنان آب و فاضلاب بروجن در بخش روستایی تقدیر و تشکر نمودند.

در این لوح تقدیر آمده است ” بدون شک بهترین پاداشها برای انسانهایی است که توان و تجربه خویش را در طبق اخلاص نهاده و در انجام وظایف محوله از هیچ کوششی فروگذار نمی نمایند. اینک به نمایندگی از مردم فهیم دهنو به پاس پیگیری ها و تلاشهای جنابعالی و مجموعه همکاران آب و فاضلاب در جهت اجرای طرح احداث مخزن ذخیره آب آشامیدنی و اصلاح قسمتی از شبکه آبرسانی دهنو این لوح سپاس تقدیم می گردد”.

قابل ذکر است روستای دهنو در ۵۰ کیلومتری مرکز استان و در بخش مرکزی شهرستان بروجن قرار دارد که شرکت آب و فاضلاب به ۳۵۰ خانوار ساکن و جمعیت   ۱۳۰۰ نفری آن خدمات آبرسانی ارائه می نماید.