تقدیر از برترین های فراخوان انتخاب شعار سال ۱۴۰۰ آبفای اصفهان

از ۱۶ نفر کارکنان آبفای استان اصفهان به دلیل ارائه بهترین پیشنهادها در خصوص شعار سال ۱۴۰۰ شرکت، تقدیر شد. معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در سامانه نظام پیشنهادات ویژه فراخوان انتخاب شعار  سال ۱۴۰۰  آبفای استان اصفهان، بیش از ۴۲۰ پیشنهاد توسط ۱۶۵ نفر از کارکنان […]

از ۱۶ نفر کارکنان آبفای استان اصفهان به دلیل ارائه بهترین پیشنهادها در خصوص شعار سال ۱۴۰۰ شرکت، تقدیر شد.

معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در سامانه نظام پیشنهادات ویژه فراخوان انتخاب شعار  سال ۱۴۰۰  آبفای استان اصفهان، بیش از ۴۲۰ پیشنهاد توسط ۱۶۵ نفر از کارکنان ارائه و ثبت شد.

مجتبی قبادیان افزود: آبفای استان اصفهان امسال نیز همچون گذشته، با توجه به رویکرد ارائه خدمات به مردم در شهرها و روستاها، “حفظ ارزش آب، ارتقای دانش سازمانی، خدمات نوین و پایدار” را به عنوان شعار سال  ۱۴۰۰ این شرکت برگزید.

وی فعال بودن نظام پیشنهادها را موجب افزایش انگیزه و تعامل بیشتر در کارکنان دانست و عنوان کرد: مشارکت هرچه بیشتر کارکنان در ارائه پیشنهادهای سازنده، موجب ارتقای کمی و کیفی برنامه ها و طرح های شرکت می شود.

قبادیان موفقیت هر سازمانی را مرهون مشارکت همگانی کارکنان آن دانست و افزود: پیاده سازی سیستم های مدیریتی نیازمند حمایت  مدیران و کارکنان یک سازمان است که حضور مدیرعامل شرکت به عنوان رئیس کمیته اجرائی پذیرش و بررسی پیشنهادها در جلسات این کمیته نشانگر این امر مهم است.