تقدیر از اقدامات ارزنده اکیپ فنی تعمیرات خط اول انتقال آب یزد

در مراسمی با حضورمدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد از اکیپ فنی تعمیرات خط اول انتقال آب یزد که در تعرض اخیر، اقدامات بسیار خوب و ارزنده ای انجام دادند قدردانی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، مدیرعامل این شرکت، ضمن تقدیر و تشکراز کار ارزشمند این اکیپ که در زمان […]

در مراسمی با حضورمدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد از اکیپ فنی تعمیرات خط اول انتقال آب یزد که در تعرض اخیر، اقدامات بسیار خوب و ارزنده ای انجام دادند قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، مدیرعامل این شرکت، ضمن تقدیر و تشکراز کار ارزشمند این اکیپ که در زمان بحرانی تعرض مورخ ۱۶ تیرماه سال جاری به خط انتقال اول آب یزد در خط مقدم بحران قرار داشته و از هیچ تلاشی مضایقه ننمودند گفت: این تلاش های شبانه روزی نشان از همت والای کسانی دارد که برای خدمت به مردم شریف استان از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند.

محمدمهدی جوادیان زاده همچنین از معاونین، مدیران و مهندسانی که با شناسایی به موقع محل تعرض و برنامه ریزی و نظارت کامل برتعمیرات و تسریع در روند آن، در تامین آب در زمان اعلام شده به مردم نگران یزد تلاش نمودند، تقدیر نمود.

وی هموار نمودن مسیر پرفراز و نشیب شرکت آب منطقه ای در تامین آب در خشک ترین استان کشور را با وجود همکارانی اینچنین دلسوز و پرکار میسر دانست و گفت: خوشحالی و رضایت مردم از تامین آب مورد نیازشان از هرچیزی با ارزش تر و مهمتر می باشد.