تقدیر از آبفا آذربایجان شرقی در حوزه آموزش منابع انسانی

حیدر فتح زاده سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان به جهت فعالیت موثر و فعال در حوزه آموزش و توانمند سازی منابع انسانی با اهدای لوحی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری برقآب، در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با حضور مسئولان استانی و پژوهشگران و فعالان حوزه آموزش برگزار شد،  از شرکت آب و فاضلاب استان به عنوان دستگاه اجرایی برتر در حوزه آموزش و توانمندسازی منابع انسانی تقدیر به عمل آمد.
متن لوح تقدیر به این شرح است:
جناب آقای مقصود سعیدی
معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان
با سلام  و احترام
هفته پژوهش و فناوری فرصت مغتنمی است که از زحمات و فعالیت های همکارانی که در حوزه آموزش دستگاه های اجرایی استان فعال بوده اند و با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پیشبرد اهداف توسعه علم و فناوری استان همکاری موثر و فعال داشته اند ارج نهاده شود.
بدین وسیله از جنابعالی که به عنوان همکار آموزشی آن اداره در سال ۱۴۰۲، با اقدامات به موقع و موثر خود استان و سازمان را در این مسیر همراهی نموده اید تشکر و قدردانی می نمایم.
امید است در سایه الطاف الهی کماکان شاهد تداوم همکاری موثر فی مابین نهادهای اجرایی، سیاست گذاری و برنامه ریزی آموزشی در استان باشیم.
حیدر فتح زاده
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی