تفکر، تدین و تعقل سه اصل اساسی در رفع مشکلات مردم

امام جمعه شهر یزد در نشست مدیرعامل، اعضا هیئت مدیره و معاونین و مدیران مستقل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد تفکر، تدین و تعقل در کار ها را گره گشای مشکلات مردم دانست.

به گزارش برقآب، در دیداری همزمان با هفته دولت، مدیرعامل، اعضا هیئت مدیره، معاونین و مدیران مستقل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد دیدار کردند. در این دیدار، آیت الله ناصری بیان کرد که دستگاه های دولتی و ادارات باید در کارها اندیشه و تفکر کنند تا بتوانند مشکلات را حل کنند. وی همچنین بر توجه بیشتر به تفکر و اندیشه در مدارس تأکید کرد.

امام جمعه شهر یزد نیز با تأکید بر مدیریت مصرف آب، پیشنهاد کرد که در شرکت آب منطقه ای نیز مانند همه دنیا تشکیلاتی داشته باشند تا با اندیشه و فکر به مشکلات راه حل ارائه دهند. همچنین، نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد که تفکر و تعقل باید در جامعه نهادینه شود و اشاره کرد به اینکه کشور عربستان با وجود کمبود بارندگی های بسیار کم، قادر است به کشورهای مختلف گندم صادر کند که نشان دهنده مدیریت و تفکر در کارشان است.

آیت الله ناصری در این دیدار تأکید کرد که دستگاه های مسئول برای جلوگیری از خاموشی چاه های کشاورزی به دلیل کمبود برق، باید برق چاه ها را با استفاده از نیروی خورشیدی تامین کنند. همچنین، امام جمعه شهر یزد پیشنهاد داد که شرکت سهامی آب منطقه ای یزد نحوه صحیح استفاده از آب و منابع آبی را به مردم و کشاورزان با روش های خلاقانه و نوین آموزش دهد.

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای یزد نیز در این دیدار به اقدامات حفاظتی شرکت برای مدیریت مصرف آب در استان اشاره کرد. در راستای این اقدامات، هرماه نشستی با کشاورزان شهرستان های مختلف استان برگزار می شود تا مشکلات قابل حل را تسهیل گری کند. همچنین، وزارت نیرو بر موضوع بازتخصیص تاکید ویژه دارد و با اجرای خط سبز آبرسان پساب به صنایع، آب کیفی آن ها از مدار خارج و در اختیار مردم قرار می گیرد.