تعمیر ۶۷۰۰کیلومتر شبکه توزیع  برق در استان مرکزی

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از تعمیر 6700کیلومتر شبکه توزیع  برق در استان از طی سال گذشته تاکنون خبرداد.

محمد مرادی ،تعمیر ۴۸۰۰کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۹۰۰کیلومتر شبکه فشار ضعیف ،سرویس حدود ۱۰۰۰۰ چراغ روشنایی معابر بلواری و خیابانی و اصلاح  ۲۰۰۰ دستگاه پست هوایی و زمینی  را از جمله اقدامات برشمرد.

وی دسته بندی مشترکین با توجه به اولویت مدیریت اضطراری بار خانگی،کشاورزی وصنعتی ،نصب تجهیزات کنترل از راه دور برای مدیریت هدفمند دسته بندی مشرکین بر اساس اولویت،بررسی نمایش اضطراری بار استان در راستای کاهش پیک بار را  از جمله فعالیت های انجام شده در راستای کاهش پیک بار سال     ۱۴۰۱استان عنوان کرد.

مرادی تهیه و تدوین کلیپ های ایمنی در برق، برگزاری مانور شناسایی و اصلاح۱۶۰۰مورد کانون های خطر و تابلو پستهای هوایی،برگزاری ۴۸۰۰ نفر ساعت  کلاس آموزشی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به صورت ویدیو کنفرانس را  از دیگر اقدامات دانست.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، بازدیدهای ایمنی و نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی در سطح استان،ارزیابی مولد تأمین برق اضطراری دستگاه های اجرایی و بررسی نقاط آسیب پذیر شبکه های توزیع برق در سطح استان و پیگیری به منظور اصلاح و بهینه سازی  آن ها وجمع آوری ۲۵۰۰ کیلوگرم سیم آلومینیوم از شبکه های برکنار شده  را از سایر فعالیت های انجام شده دانست.