تعمیرات کارت سیستم کنترل SAT نیروگاه کوهرنگ توسط مرکز تخصصی الکترونیک شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان

مدیر تعمیرات ناحیه مسجدسلیمان در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از تعمیرات کارت سیستم کنترل SAT نیروگاه کوهرنگ توسط مرکز تخصصی الکترونیک شرکت تعمیرات خبر داد. به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “ابراهیم شجاعی” با اعلام این خبر،گفت : در پی بروز خطا در سیستم کنترل نیروگاه کوهرنگ […]

مدیر تعمیرات ناحیه مسجدسلیمان در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از تعمیرات کارت سیستم کنترل SAT نیروگاه کوهرنگ توسط مرکز تخصصی الکترونیک شرکت تعمیرات خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “ابراهیم شجاعی” با اعلام این خبر،گفت : در پی بروز خطا در سیستم کنترل نیروگاه کوهرنگ و ایجاد اختلال در استارت واحد ۲ این نیروگاه ، به درخواست مدیریت آب منطقه ای اصفهان، تیم کارشناسان مرکز تخصصی الکترونیک شرکت تعمیرات به منطقه اعزام و پس از بررسی ها مشخص شد خطا مربوط به کارت DI 2110 می باشد .

وی افزود : پس از هماهنگی های لازم کارت معیوب به مرکز تخصصی الکترونیک شرکت تعمیرات واقع در ناحیه مسجدسلیمان انتقال که پس از غیب یابی، تعمیرات کارت با موفقیت انجام شد .

شجاعی در ادامه گفت : کارت مورد نظر در سیستم کنترل نیروگاه نصب و پس از سیگنال چک وتست های مربوطه واحد شماره ۲ نیروگاه کوهرنگ وارد مدار تولید و تحویل بهره برداران این نیروگاه قرار گرفت.

مدیر تعمیرات ناحیه مسجدسلیمان در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان در پایان گفت : نیروگاه کوهرنگ متشکل از ۳ واحد ۱۳ مگاواتی با مجموع توان ۳۹ مگاوات می باشد که برای کنترل آن از سیستم (۵ HT 230) استفاده می گردد .