• تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 - March - 2024
  • ساعت :

    تعمیرات اساسی درایو هیدرولیک کلید خروجی ژنراتور (GCB) واحد شماره یک نیروگاه کرخه انجام شد

    معاون نیروگاهی در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات اساسی درایو هیدرولیک کلید خروجی ژنراتور (GCB) واحد شماره یک نیروگاه کرخه خبر داد .

    به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، امیر محمودی گفت: با توجه به طول عمر بهره برداری ایمن این کلیدها توسط شرکت سازنده (ABB) متناسب با تعداد کلید زنی یا مدت زمان استفاده که در مدارک مربوطه توصیه شده است، با بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی متشکل از شرکت تعمیرات برقابی خوزستان، شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کرخه و مدیریت تعمیرات و بهینه سازی نیروگاه های سازمان آب و برق خوزستان ، برنامه ریزی انجام اورهال اساسی این کلیدها در دستور کار قرار گرفت.

    محمودی در ادامه گفت : با راه اندازی کارگاه تعمیرات اساسی GCB در کارگاه مرکزی شرکت تعمیرات در کلانشهر اهواز با انتقال داریو  هیدرولیک که مهمترین بخش از کلید ژنراتور می باشد ، عملیات دمونتاژ و شناسایی قطعات فرسوده آغاز و نسبت به تولید آنها در کارگاه های داخل کشور، استفاده کنندگان  این تجهیز از قطعات شرکتهای خارجی بی نیاز شدند.

    وی افزود : پس از نصب بخش های تعویض شده و مونتاژ درایو نسبت به تست های متنوع به منظور اطمینان از عملکرد آن اقدام گردید که با هماهنگی شرکت بهره برداری در محل نصب، تست و راه اندازی گردید.

    گفتنی است این تجهیز در چرخه تولید انرژی الکتریکی از اهمیت بالایی برخوردار است و با این عملیات صنعت آب وبرق کشور از حضور سوپروایزرهای خارجی برای انجام تعمیرات اساسی بی نیاز می گردد و هرساله از صرف هزینه های بالای ارزی جلوگیری خواهد شد .

    نوشته های مشابه

    نحوه اصلاح ساز و کارهای مالی صنعت برق تشریح شد
    فروردین ۹, ۱۴۰۳

    نحوه اصلاح ساز و کارهای مالی صنعت برق تشریح شد

    فرآیند اصلاح ساز و کارهای مالی صنعت برق طی نشستی با حضور معاون بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مدیران و کارشناسان دفاتر بازار برق، فروش و خدمات مشترکین و امور مالی شرکتهای برق استانهای خراسان، اعضای کمیسیون بازار برق کشور در محل ستاد شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تشریح شد

    جزئیات اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در خوزستان
    فروردین ۹, ۱۴۰۳

    جزئیات اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در خوزستان

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌های استان پروژه‌های عمرانی شرکت فعال است، گفت: مشکل آبگرفتگی در اهواز و تکمیل پروژه نیمه تمام شبکه فاضلاب این شهر در اولویت دولت سیزدهم قرار گرفت و هم اکنون به پیشرفت قابل قبولی رسیده است.

    رونمایی از خودروهای جدید امور اتفاقات توزیع برق کرمان
    فروردین ۹, ۱۴۰۳

    رونمایی از خودروهای جدید امور اتفاقات توزیع برق کرمان

    امور اتفاقات مدیریت توزیع برق شهرستان کرمان از خودروهای جدید مجهز به کامل ترین امکانات و تجهیزات مورد نیاز، رونمایی کرد.

    تقدیر از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان 
    فروردین ۹, ۱۴۰۳
    از سوی دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور،

    تقدیر از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان 

    از سوی دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان مورد تقدیر قرار گرفت.

    ارسال دیدگاه

    دیدگاه بسته شده است.

    برو بالا