تعمیرات ۶۶۰۰کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی در ۶ ماهه نخست سال جاری

معاون بهره بردار ی و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از نگهداری و تعمیرات ۱۷۰۰کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی  در استان طی شش ماه اخیر خبرداد. حمیدرضا جلایر، افزود:  نگهداری و تعمیرات ۴۷۰۴۷ دستگاه چراغ روشنایی معابرو نگهداری و تعمیرات ۲۴۸۵ دستگاه ترانسفورماتور هوایی و زمینی نیز از جمله فعالیت‌های انجام […]

معاون بهره بردار ی و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از نگهداری و تعمیرات ۱۷۰۰کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی  در استان طی شش ماه اخیر خبرداد.

حمیدرضا جلایر، افزود:  نگهداری و تعمیرات ۴۷۰۴۷ دستگاه چراغ روشنایی معابرو نگهداری و تعمیرات ۲۴۸۵ دستگاه ترانسفورماتور هوایی و زمینی نیز از جمله فعالیت‌های انجام شده در طی این مدت بوده اند.

این مقام مسئول، در ادامه سخنان خود از تعمیرات۱۷۰۰کیلومترشبکه فشارمتوسط با اعمال خاموشی وتعمیرات حدود ۴۹۰۰کیلومتر از شبکه فشار متوسط هوایی استان به روش خط گرم و بدون اعمال خاموشی به مشترکان در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به سیاست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مبنی بر عدم اعمال خاموشی به مشترکان و به حداقل رساندن انرژی توزیع نشده، تعداد ۲۰ اکیپ عملیاتی تعمیرات خط گرم به همراه تجهیزات کامل توسط بخش خصوصی در سطح ۲۶ مدیریت توزیع نیروی برق در سطح شرکت مشغول فعالیت می باشند.

وی در پایان هدف از اجرای فعالیت‌های بهره برداری را افزایش پایداری شبکه وتاسیسات توزیع برق وتحویل برق مطمئن و پایدار به مشترکان استان عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد با مجموع فعالیت ها و  برنامه ریزی صورت گرفته بتوانیم بیش از پیش زمینه رفاه و آسایش شهروندان را فراهم کرده ومیزان رضایتمندی آنان را ارتقا دهیم.