تعداد ۲۳۹ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در شهرستان بیرجند کشف شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مهدی دادگر”، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، توان مصرفی دستگاه‌های مکشوفه را ۴۴۸ کیلووات معادل مصرف ۷۵۰ خانوار عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۶۹ دستگاه ماینر غیرمجاز توسط این شرکت کشف و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مهدی دادگر”، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، توان مصرفی دستگاه‌های مکشوفه را ۴۴۸ کیلووات معادل مصرف ۷۵۰ خانوار عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۶۹ دستگاه ماینر غیرمجاز توسط این شرکت کشف و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
وی همچنین گفت: در راستای احقاق حقوق حقه مردم، شرکت توزیع برق استان اقداماتی از قبیل رصد و پایش لحظه‌ای بار شبکه، میزان مصرف برق مشترکان در دوره‌های زمانی مختلف و همچنین بازرسی‌های حضوری را دستور کار خود قرار داده است.
دادگر با اشاره به اینکه استخراج رمز ارز به‌صورت غیرمجاز علاوه بر وارد نمودن خسارت به تجهیزات برقی مشترکان، احتمال خاموشی‌های گسترده را افزایش می‌دهد بر ضرورت همکاری شهروندان در شناسایی مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در خاتمه ضمن تشکر از همکاری مردم استان، دستگاه‌های اطلاعاتی، نیروهای انتظامی و عوامل قضایی برای معرفی و شناسایی و برخورد با عوامل استخراج غیرمجاز رمز ارز گفت: هم استانی‌ها می‌توانند موارد مشکوک به استفاده از رمز ارز غیرمجاز را به شماره ۶۳۲۴۰۰۵۸۵۰۵۶ اطلاع داده و تا سقف ۲۰ میلیون تومان از پاداش نقدی بهره‌مند شوند.