تعامل سازنده و مطلوب مدیران وزارت نیرو استان آذربایجان شرقی

مدیرکل شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو با اشاره به عملکرد شوراهای هماهنگی در استان‌ها، از تعامل سازنده و مطلوب مدیران وزارت نیرو استان آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، در این جلسه دکتر حسینی مدیرکل شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو، شورای هماهنگی آذربایجان شرقی را یکی از بهترین و منظم‌ترین شوراها در سطح کشور معرفی کرده و از تعاملات سازنده، مدیریت شایسته و تشکیل منظم جلسات و ارسال مستمر و دقیق صورت‌جلسات به وزارت نیرو قدردانی کرد.

وی ضمن قدردانی از تعامل سازنده و مطلوبی که در بین مدیران استان آذربایجان شرقی وجود دارد، این شورا را دارای نقش موثر و جایگاهی ویژه در وزارت نیرو دانست و افزود: این شورا ظرفیت مفید و مجرای ارزشمندی برای ارتباط با وزیر نیرو در سریع ترین زمان ممکن و طرح مسائل و موضوعات مهم محسوب می‌شود.

دکتر حسین زاده دبیر شورای ورزش وزارت نیرو نیز در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات شایسته آذربایجان شرقی که به صورت هم‌افزایی و مشترک انجام می‌شود، بر اهمیت ترویج ورزش همگانی برای ارتقای سطح سلامت نیروی انسانی و نشاط افزایی سازمانی تاکید کرد.

وی در ادامه نام‌گذاری اماکن ورزشی به نام شهدا، تشکیل پرونده پایش سلامت همکاران با تاکید بر سلامت جسمی و روحیه همکاران و خانواده آنان، اختصاص امکانات ورزشی به فرزندان و خانواده همکاران، تاکید بر ورزش مدیران، توجه به نیازمندی های ورزشی شهرستان‌ها و ایجاد امکانات منسجم برای آنها، برگزاری دوره‌های آموزشی لازم در راستای ارتقای سلامت جسمانی همکاران از قبیل حرکات اصلاحی، تغذیه، حقوق ورزش و غیره، تهاتر امکانات ورزشی و استفاده مشترک از امکانات موجود را از جمله اقداماتی دانست که در سال جاری از سوی وزارت نیرو در شورای ورزش مورد پیگیری و تاکید قرار داده شده است.

در این جلسه مهندس «یوسف غفارزاده»، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی، با قدردانی از همکاری و هماهنگی موجود در بین مدیران استان، با ارایه  گزارشی از عملکرد استان اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۱۷ جلسه با بررسی ۵۱ موضوع برگزار شده، تعامل خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال گذشته وجود داشته که در سال جاری نیز دنبال خواهد شد.
وی افزود: ۲۷۱ دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ و دو جلسه با مجمع نمایندگان استان داشتیم که این جلسات در راستای ایجاد تعامل موثر در چارچوب سیاست‌های وزارت نیرو انجام گرفته است.

بر این اساس در ادامه این جلسه موضوعاتی از قبیل درخواست تجدیدنظر در حق انشعاب و آب بها با لحاظ کردن شرایط مردم، اصلاح فاصله شدید بین قیمت تمام شده و قیمت تکلیفی برق، ایجاد تعامل بیشتر منطقه‌ای در خصوص پژوهشگاه نیرو با استان‌های همجوار، رسیدگی به تبدیل وضعیت همکاران شرکتی و ساختمان‌های اداری به عنوان مسائل و مشکلات موجود مطرح شد.