تعامل بیشتر شرکت برق و شهرداری در تسریع پروژه‌های جابجایی تیرهای برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بر ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرداری همدان برای تسریع در پروژه‌های جابجایی تیرهای برق و تأمین روشنایی پارک‌ها و معابر تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در دیدار شهردار همدان با اشاره […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بر ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرداری همدان برای تسریع در پروژه‌های جابجایی تیرهای برق و تأمین روشنایی پارک‌ها و معابر تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در دیدار شهردار همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه و زیباسازی شهری اظهار داشت: این شرکت توجه ویژه‌ای به توسعه شهری و روشنایی معابر دارد.

وی با تأکید بر ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرداری همدان عنوان کرد: پروژه‌های جابجایی تیرهای برق از بلوارها در پی تعریض آنها و تأمین روشنایی پارک‌ها با همکاری دو دستگاه به سرعت اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در خصوص واگذاری انشعابات برق نیز عنوان کرد: هیچ انشعابی در محدوده شهر بدون مجوز شهرداری واگذار نمی‌شود و در حاشیه شهر نیز با توجه به قانون، انشعاب برق به صورت غیردائم واگذار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف برق در استان اظهار داشت: امسال با توجه به کاهش بارندگی‌ها و افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف برق در سطح کشور در تولید برق ‌آبی با مشکل مواجه شدیم و توازن بین تولید و مصرف برهم خورد.

جمشیدی با بیان اینکه برق در نیروگاه تولید شده و سپس از طریق انتقال برای توزیع بین مشترکین به شرکت توزیع نیروی برق تحویل می‌شود، گفت: در صورت وجود مشکل در تولید اگر با برنامه، پیک بار را مدیریت نکنیم دچار مشکل می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه برنامه مدیریت اضطرار بار بر اساس پیک بار هر استان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌شود، گفت: اگر مردم در مصرف خود مدیریت کنند، خاموشی نخواهیم داشت اما اگر میزان مصرف استان از پیک اعلامی توانیر بالاتر برود باید مدیریت اضطرار بار انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه تاکنون با وجود مشکل کمبود نیرو و اجرای مدیریت اضطرار بار برق هیچ مرکز حساسی قطع نشده است، افزود: با مدیریت مصرف برق می‌توانیم از پیک بار امسال نیز به سلامت عبور کنیم.

وی ابراز داشت: برای عبور از این مرحله نیازمند همکاری و تعامل بیشتر شهرداری‌ها برای مدیریت مصرف برق و تعدیل روشنایی معابر و پارک‌ها هستیم.

 باید دیدگاه‌ها را نسبت به مدیریت شهری تغییر دهیم.

شهردار همدان نیز در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و رویکرد تعاملی شرکت توزیع نیروی برق استان با شهرداری اظهار داشت: یکی از نکات مثبت شهر همدان تعامل خوب با دستگاه‌های خدماتی است که موجب اتفاقات خوبی در شهر شده است.

عباس صوفی با بیان اینکه باید دیدگاه‌ها را نسبت به مدیریت شهری تغییر دهیم، گفت: نیازهای توسعه شهری می‌طلبد ما جدی‌تر در این زمینه وارد شویم چراکه با تعامل دستگاه‌ها پروژه‌ها سرعت بیشتری خواهد گرفت که موجب رضایتمندی مردم می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت همکاری بیشتر برای جابجایی تیرهای برق سطح شهر و تأمین روشنایی پارک‌ها و معابر عنوان کرد: ما احداث دو پارک بزرگ فخرآباد و اکباتان را در دست اجرا داریم که تأمین برق آنها نیازمند توجه بیشتری است.