در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مطرح شد :

تعامل اوقاف و آبفا در راستای تامین آب پایدار

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با بيان اين كه حوزه آب براي جامعه مهم و اساسي است افزود: اين حوزه بايد مورد توجه خاص و دقت نظر ويژه قرار گيرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ مهندس خانی در این دیدار از حسن همکاری اداره اوقاف و ائمه جماعات مساجد استان در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت عظیم این قشر تاثیرگذار بر فرهنگ مصرف در آستانه تابستان بتوانیم بیش از پیش از حضور روحانیون استفاده کرده و مردم را به مصرف درست آب دعوت نمائیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: با تعامل دو اداره و امکان حفرچاه و ایجاد تاسیسات در اراضی موقوفه استان می توانیم از منابع آب های زیرزمینی به صورت بهینه برای توزیع عادلانه استفاده کنیم تا مشکلات تامین آب در آینده حل شود.
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان هم در این دیدار گفت: از اقدامات این شرکت برای استمرار خدمات رسانی به مردم استان در حوزه آب و فاضلاب و تدابیر اتخاذ شده برای به حداقل رساندن محدودیت ها با توجه به مشکلات عدیده موجود در تأمین آب مصرفی مردم تقدیر و تشکر کرد.
حجت الاسلام حسینی افزود: پیرامون تعامل و همکاری متقابل در راستای استفاده از ظرفیت ها و امکانات اوقاف برای کمک به خانواده بزرگ آب و فاضلاب امیدواریم مشکلاتی در حوزه آب و فاضلاب در برخی مناطق استان نداشته باشیم.