تشریح خدمات الکترونیکی شرکت آب منطقه ای هرمزگان

شرکت آب منطقه ای هرمزگان تعدادی از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و از طریق درگاه های الکترونیکی به بهره برداران ارائه می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: در راستای کاهش مراجعات غیرضروری شهروندان و بخصوص کشاورزان و بهره برداران و همچنین حرکت به سمت تشکیل دولت الکترونیک برخی از خدمات این شرکت به طور غیر حضوری و استفاده از بسترهای الکترونیکی انجام می شود.

مجید لشکری توضیح داد: در حال حاضر ۶۵ عنوان از خدمات این شرکت از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان های استان به صورت الکترونیکی انجام می شود لذا میزان مراجعه مردم نیز در این زمینه کاهش یافته و کارها در سریع ترین زمان ممکن و با سهولت و دقت بالا در این مراکز انجام می شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال؛ صدور پروانه حفر چاه، تمدید مجوزهای حفر چاه، صدور مجوز اصلاح کروکی چاه ، تایید جایگزینی دستگاه های حفاری ، اصلاح صورتحساب بهره برداران منابع آبی تنها تعدادی از این ۶۵ عنوان خدمات هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یاد آور شد : یکی دیگر از راه های دریافت خدمات الکترونیکی در شرکت استفاده از سایت شرکت است که مراجعه کنند با ورود به سایت شرکت و رفتن به بخش میز خدمت الکترونیک می توانند با توجه به  خدمت مورد نیازموضوعات مورد نظر را ثبت یا موارد ثبت شده قبلی را پیگیری کرده یا اگر نسبت به موضوعی انتقاد یا پیشنهادی دارند در فرم های مروبطه ثبت کنند.

لشکری در ادامه توضیح داد : یکی دیگر از گزینه های ارتباطی این شرکت تلفن گویای ۱۸۱۱ است که شهروندان برای دریافت تعیین وقت ملاقات با مدیرعامل، ارتباط با حراست، بازرسی و دریافت پاسخ های مورد نظر و راهنمایی برای خدمات مختلف می توانند با این شماره تماس بگیرند تا مشکلات آنها در سریع ترین زمان ممکن پیگیری شود.